Table of Contents:
  • Ενότητα 1 Θεμέλια της διδασκαλίας των μαθηματικών, 1 Η διδασκαλία των μαθηματικών στο πλαίσιο της μεταρρύθμισης, 2 Διερευνώντας τι σημαίνει "κάνω μαθηματικά", 3 Η ανάπτυξη της κατανόησης στα μαθηματικά, 4 Διδασκαλία με επίλυση προβλημάτων, 5 Η ενσωμάτωση της αξιολόγησης στη διδασκαλία, Ενότητα 2 Ανάπτυξη των μαθηματικών εννοιών και διαδικασιών, 6 Ανάπτυξη των πρώτων αριθμητικών εννοιών και της αίσθησης των αριθμών, 7 Οι αριθμητικές πράξεις αποκτούν νόημα, 8 Βοηθώντας τα παιδιά να αποκτήσουν επιδεξιότητα στα βασικά δεδομένα, 9 Η ανάπτυξη της άξιας θέσης στους φυσικούς αριθμούς, 10 Στρατηγικές για τους υπολογισμούς με φυσικούς αρθιμούς, 11 Η αίσθηση του αριθμού και η εκτίμηση στους φυσικούς αριθμούς, 12 Ανάπτυξη των κλασματικών εννοιών, 13 Υπολογισμοί με κλάσματα, 14 Δεκαδικές και ποσοστιαίες έννοιες και υπολογισμοί με δεκαδικούς, 15 Η ανάπτυξη των εννοιών του λόγου και της αναλογίας, 16 Ανάπτυξη των εννοιών της μέτρησης, 17 Γεωμετρική σκέψη και γεωμετρικές έννοιες, 18 Η διεύρυνση της έννοιας των πιθανοτήτων και της ανάλυσης δεδομένων, 19 Αλγεβρική συλλογιστική, 20 Διερευνώντας τις συναρτήσεις, 21 Η ανάπτυξη της έννοιαςτου εκθέτη, των ακέραιων και πραγματικών αριθμών, Ενότητα 3 Θέματα και Προοπτικές, 22 Σχεδιασμός για μια αποτελεσματική διδασκαλία, 23 Διδάσκοντας μαθηματικά σε όλα τα παιδιά, 24 Τεχνολογικά και σχολικά μαθηματικά.