LEADER 05792nam a2200577 a 4500
001 2054073
005 20171112000058.0
008 060207s2005 gr r 000 0 gre d
020 |a 9604021729 
040 |a GR-KoDPT  |b gre  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h eng 
050 1 |a QA135.6  |b .V3616 2005 
082 1 0 |2 22  |a 510.71 
082 1 0 |2 22  |a 510.71 
082 1 0 |2 22 έκδ.  |a 510.712 
100 1 0 |a Van de Walle, John A. 
245 0 0 |a Μαθηματικά για το δημοτικό και το γυμνάσιο:   |b μια εξελικτική διδασκαλία/  |c John A. Van de Walle ; επιστημονική επιμέλεια Τριαντάφυλλος Α. Τριανταφυλλίδης ; μετάφραση Αρχοντούλα Αλεξανδροπούλου, Βασίλης Κομπορόζος 
260 0 0 |a Αθήνα:  |b Τυπωθήτω,  |c 2005 
300 0 0 |a xxx, 689, 39 σ. :  |b εικ. ;  |c 28 εκ. 
500 0 0 |a Παράρτημα Α: Αρχές και κριτήρια για τα σχολικά μαθηματικά. 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές 
504 0 0 |a Βιβλιογραφία: σ. 677-687. 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφίες 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές. 
505 0 0 |a Ενότητα 1 Θεμέλια της διδασκαλίας των μαθηματικών, 1 Η διδασκαλία των μαθηματικών στο πλαίσιο της μεταρρύθμισης, 2 Διερευνώντας τι σημαίνει "κάνω μαθηματικά", 3 Η ανάπτυξη της κατανόησης στα μαθηματικά, 4 Διδασκαλία με επίλυση προβλημάτων, 5 Η ενσωμάτωση της αξιολόγησης στη διδασκαλία, Ενότητα 2 Ανάπτυξη των μαθηματικών εννοιών και διαδικασιών, 6 Ανάπτυξη των πρώτων αριθμητικών εννοιών και της αίσθησης των αριθμών, 7 Οι αριθμητικές πράξεις αποκτούν νόημα, 8 Βοηθώντας τα παιδιά να αποκτήσουν επιδεξιότητα στα βασικά δεδομένα, 9 Η ανάπτυξη της άξιας θέσης στους φυσικούς αριθμούς, 10 Στρατηγικές για τους υπολογισμούς με φυσικούς αρθιμούς, 11 Η αίσθηση του αριθμού και η εκτίμηση στους φυσικούς αριθμούς, 12 Ανάπτυξη των κλασματικών εννοιών, 13 Υπολογισμοί με κλάσματα, 14 Δεκαδικές και ποσοστιαίες έννοιες και υπολογισμοί με δεκαδικούς, 15 Η ανάπτυξη των εννοιών του λόγου και της αναλογίας, 16 Ανάπτυξη των εννοιών της μέτρησης, 17 Γεωμετρική σκέψη και γεωμετρικές έννοιες, 18 Η διεύρυνση της έννοιας των πιθανοτήτων και της ανάλυσης δεδομένων, 19 Αλγεβρική συλλογιστική, 20 Διερευνώντας τις συναρτήσεις, 21 Η ανάπτυξη της έννοιαςτου εκθέτη, των ακέραιων και πραγματικών αριθμών, Ενότητα 3 Θέματα και Προοπτικές, 22 Σχεδιασμός για μια αποτελεσματική διδασκαλία, 23 Διδάσκοντας μαθηματικά σε όλα τα παιδιά, 24 Τεχνολογικά και σχολικά μαθηματικά. 
650 0 0 |a Mathematics  |x Study and teaching (Elementary) 
650 0 0 |a Mathematics  |x Study and teaching (Middle school) 
650 0 0 |a Μαθηματικά  |x Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) 
650 0 0 |a Μαθηματικά  |x Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια) 
650 0 0 |a Μαθηματικά  |x Μελέτη και διδασκαλία 
650 0 0 |a Mathematics  |x Study and teaching 
650 0 0 |a Μαθηματικά  |x Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) 
650 0 0 |a Mathematics  |x Study and teaching (Elementary) 
650 0 0 |a Μαθηματικά  |x Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια) 
650 0 0 |a Μαθηματικά  |x Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια) 
650 0 0 |a Mathematics  |x Study and teaching (Secondary) 
650 0 0 |a ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ *  |x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ) * 
650 0 0 |a ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ *  |x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΜΕΣΗ) 
700 1 0 |a Τριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α. 
700 1 0 |a Τριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α. 
700 1 0 |a Αλεξανδροπούλου, Αρχοντούλα 
700 1 0 |a Κομπορόζος, Βασίλης 
700 1 0 |a Τριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α. 
700 1 0 |a Αλεξανδροπούλου, Αρχοντούλα 
700 1 0 |a Κομπορόζος, Βασίλης 
700 1 0 |a Αλεξανδροπούλου, Αρχοντούλα 
710 1 0 |a Τυπωθήτω 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd1e946c5ad134461032b3  |c 998a  |d 945l  |e 510.71 VAN  |t 5  |x m  |z Books 
952 |a GR-KoDPT  |b 59cc30366c5ad13446fac83a  |c 998a  |d 945l  |e QA 135 .6  |t 11  |x m  |z Books 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc83e66c5ad13446fe1c44  |c 998a  |d 945l  |e 510.712 VAN BSM Y12-146   |t 5  |x m  |z Books 
952 |a CY-NiOUC  |b 5a04339c6c5ad14ac1e9146f  |c 998a  |d 945l  |e QA135.5.V3415 2005  |t 2  |x m  |z Books