|
|
|
|
LEADER |
05792nam a2200577 a 4500 |
001 |
2054073 |
005 |
20171112000058.0 |
008 |
060207s2005 gr r 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9604021729
|
040 |
|
|
|a GR-KoDPT
|b gre
|e AACR2
|
041 |
1 |
|
|a gre
|h eng
|
050 |
1 |
|
|a QA135.6
|b .V3616 2005
|
082 |
1 |
0 |
|2 22
|a 510.71
|
082 |
1 |
0 |
|2 22
|a 510.71
|
082 |
1 |
0 |
|2 22 έκδ.
|a 510.712
|
100 |
1 |
0 |
|a Van de Walle, John A.
|
245 |
0 |
0 |
|a Μαθηματικά για το δημοτικό και το γυμνάσιο:
|b μια εξελικτική διδασκαλία/
|c John A. Van de Walle ; επιστημονική επιμέλεια Τριαντάφυλλος Α. Τριανταφυλλίδης ; μετάφραση Αρχοντούλα Αλεξανδροπούλου, Βασίλης Κομπορόζος
|
260 |
0 |
0 |
|a Αθήνα:
|b Τυπωθήτω,
|c 2005
|
300 |
0 |
0 |
|a xxx, 689, 39 σ. :
|b εικ. ;
|c 28 εκ.
|
500 |
0 |
0 |
|a Παράρτημα Α: Αρχές και κριτήρια για τα σχολικά μαθηματικά.
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές
|
504 |
0 |
0 |
|a Βιβλιογραφία: σ. 677-687.
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφίες
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές.
|
505 |
0 |
0 |
|a Ενότητα 1 Θεμέλια της διδασκαλίας των μαθηματικών, 1 Η διδασκαλία των μαθηματικών στο πλαίσιο της μεταρρύθμισης, 2 Διερευνώντας τι σημαίνει "κάνω μαθηματικά", 3 Η ανάπτυξη της κατανόησης στα μαθηματικά, 4 Διδασκαλία με επίλυση προβλημάτων, 5 Η ενσωμάτωση της αξιολόγησης στη διδασκαλία, Ενότητα 2 Ανάπτυξη των μαθηματικών εννοιών και διαδικασιών, 6 Ανάπτυξη των πρώτων αριθμητικών εννοιών και της αίσθησης των αριθμών, 7 Οι αριθμητικές πράξεις αποκτούν νόημα, 8 Βοηθώντας τα παιδιά να αποκτήσουν επιδεξιότητα στα βασικά δεδομένα, 9 Η ανάπτυξη της άξιας θέσης στους φυσικούς αριθμούς, 10 Στρατηγικές για τους υπολογισμούς με φυσικούς αρθιμούς, 11 Η αίσθηση του αριθμού και η εκτίμηση στους φυσικούς αριθμούς, 12 Ανάπτυξη των κλασματικών εννοιών, 13 Υπολογισμοί με κλάσματα, 14 Δεκαδικές και ποσοστιαίες έννοιες και υπολογισμοί με δεκαδικούς, 15 Η ανάπτυξη των εννοιών του λόγου και της αναλογίας, 16 Ανάπτυξη των εννοιών της μέτρησης, 17 Γεωμετρική σκέψη και γεωμετρικές έννοιες, 18 Η διεύρυνση της έννοιας των πιθανοτήτων και της ανάλυσης δεδομένων, 19 Αλγεβρική συλλογιστική, 20 Διερευνώντας τις συναρτήσεις, 21 Η ανάπτυξη της έννοιαςτου εκθέτη, των ακέραιων και πραγματικών αριθμών, Ενότητα 3 Θέματα και Προοπτικές, 22 Σχεδιασμός για μια αποτελεσματική διδασκαλία, 23 Διδάσκοντας μαθηματικά σε όλα τα παιδιά, 24 Τεχνολογικά και σχολικά μαθηματικά.
|
650 |
0 |
0 |
|a Mathematics
|x Study and teaching (Elementary)
|
650 |
0 |
0 |
|a Mathematics
|x Study and teaching (Middle school)
|
650 |
0 |
0 |
|a Μαθηματικά
|x Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)
|
650 |
0 |
0 |
|a Μαθηματικά
|x Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
|
650 |
0 |
0 |
|a Μαθηματικά
|x Μελέτη και διδασκαλία
|
650 |
0 |
0 |
|a Mathematics
|x Study and teaching
|
650 |
0 |
0 |
|a Μαθηματικά
|x Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)
|
650 |
0 |
0 |
|a Mathematics
|x Study and teaching (Elementary)
|
650 |
0 |
0 |
|a Μαθηματικά
|x Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
|
650 |
0 |
0 |
|a Μαθηματικά
|x Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
|
650 |
0 |
0 |
|a Mathematics
|x Study and teaching (Secondary)
|
650 |
0 |
0 |
|a ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ *
|x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ) *
|
650 |
0 |
0 |
|a ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ *
|x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΜΕΣΗ)
|
700 |
1 |
0 |
|a Τριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.
|
700 |
1 |
0 |
|a Τριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.
|
700 |
1 |
0 |
|a Αλεξανδροπούλου, Αρχοντούλα
|
700 |
1 |
0 |
|a Κομπορόζος, Βασίλης
|
700 |
1 |
0 |
|a Τριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.
|
700 |
1 |
0 |
|a Αλεξανδροπούλου, Αρχοντούλα
|
700 |
1 |
0 |
|a Κομπορόζος, Βασίλης
|
700 |
1 |
0 |
|a Αλεξανδροπούλου, Αρχοντούλα
|
710 |
1 |
0 |
|a Τυπωθήτω
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cd1e946c5ad134461032b3
|c 998a
|d 945l
|e 510.71 VAN
|t 5
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-KoDPT
|b 59cc30366c5ad13446fac83a
|c 998a
|d 945l
|e QA 135 .6
|t 11
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc83e66c5ad13446fe1c44
|c 998a
|d 945l
|e 510.712 VAN BSM Y12-146
|t 5
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a04339c6c5ad14ac1e9146f
|c 998a
|d 945l
|e QA135.5.V3415 2005
|t 2
|x m
|z Books
|