Table of Contents:
  • 1. Η αξία του μάρκετινγκ για τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις και την κοινωνία - - 2. Σχεδιάζοντας μια στρατηγική μάρκετινγκ - - 3. Αξιολογώντας ευκαιρίες στο δυναμικό περιβάλλον της αγοράς - - 4. Εστιάζοντας στη στρατηγική μάρκετινγκ με τμηματοποίηση και τοποθέτηση - - 5. Δημογραφικές παράμετροι των παγκόσμιων καταναλωτικών αγορών - - 6. Οι τελικοί καταναλωτές και η αγοραστική τους συμπεριφορά - - 7. Επιχειρήσεις και οργανισμοί-πελάτες: η αγοραστική τους συμπεριφορά - - 8. Βελτιώνοντας τις αποφάσεις με πληροφορίες μάρκετινγκ - - 9. Στοιχεία προϊοντικού σχεδιασμού για αγαθά και υπηρεσίες - - 10. Product management και ανάπτυξη νέων προϊόντων - - 11. Διανομή και ανάπτυξη καναλιών - - 12. Διανομή, εξυπηρέτηση πελατών και logistics - - 13. Οι λιανέμποροι, οι χονδρέμποροι και ο στρατηγικός σχεδιασμός τους - - 14. Προώθηση-εισαγωγή στην ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ - - 15. Προσωπική πώληση και εξυπηρέτηση - - 16. Διαφήμιση, δημοσιότητα και προώθηση πωλήσεων - - 17. Τιμολόγηση-στόχοι και πολιτικές - - 18. Καθορισμός τιμής στον επιχειρηματικό κόσμο - - 19. Εφαρμογή και έλεγχος σχεδίων μάρκετινγκ: εξέλιξη και επανάσταση - - 20. Η σύνδεση του μάρκετινγκ με άλλες λειτουργικές περιοχές - - 21. Ηθικό μάρκετινγκ σε έναν καταναλωτικό κόσμο: αξιολόγηση και προκλήσεις.