LEADER 04895nam a2200529 a 4500
001 2037936
005 20171112000036.0
008 151014s us a 00110 gre
020 0 0 |a 9789604891504 
082 0 0 |2 22  |a RES 
100 1 0 |a Perreault, William D.,  |c Jr. 
245 1 0 |a Βασικές αρχές μάρκετινγκ :  |b μια στρατηγική προσέγγιση /  |c William D. Perreault, Jr., Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy ; πρόλογος ελληνικής έκδοσης Γεώργιος Αυλωνίτης ; επιμέλεια ελληνικές έκδοσης Νικόλαος Παπαβασιλείου ; επιμέλεια μελετών περίπτωσης [case studies] Ιωάννης Πολλάλης ; μετάφραση Μαρία Ψιμούλη. 
260 1 0 |a Αθήνα :  |b Πασχαλίδης Π. Χ. ; Broken Hill Publishers Ltd.,  |c c2012. 
300 0 0 |a xlvi, 769 σ. :  |b έγχρ. εικ., φωτ. ;  |c 28 εκ. 
500 0 0 |a Τίτλος πρωτοτύπου : Basic marketing : a marketing strategy planning approach. 
504 0 0 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές, γλωσσάρι και ευρετήριο. 
505 0 0 |a 1. Η αξία του μάρκετινγκ για τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις και την κοινωνία - - 2. Σχεδιάζοντας μια στρατηγική μάρκετινγκ - - 3. Αξιολογώντας ευκαιρίες στο δυναμικό περιβάλλον της αγοράς - - 4. Εστιάζοντας στη στρατηγική μάρκετινγκ με τμηματοποίηση και τοποθέτηση - - 5. Δημογραφικές παράμετροι των παγκόσμιων καταναλωτικών αγορών - - 6. Οι τελικοί καταναλωτές και η αγοραστική τους συμπεριφορά - - 7. Επιχειρήσεις και οργανισμοί-πελάτες: η αγοραστική τους συμπεριφορά - - 8. Βελτιώνοντας τις αποφάσεις με πληροφορίες μάρκετινγκ - - 9. Στοιχεία προϊοντικού σχεδιασμού για αγαθά και υπηρεσίες - - 10. Product management και ανάπτυξη νέων προϊόντων - - 11. Διανομή και ανάπτυξη καναλιών - - 12. Διανομή, εξυπηρέτηση πελατών και logistics - - 13. Οι λιανέμποροι, οι χονδρέμποροι και ο στρατηγικός σχεδιασμός τους - - 14. Προώθηση-εισαγωγή στην ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ - - 15. Προσωπική πώληση και εξυπηρέτηση - - 16. Διαφήμιση, δημοσιότητα και προώθηση πωλήσεων - - 17. Τιμολόγηση-στόχοι και πολιτικές - - 18. Καθορισμός τιμής στον επιχειρηματικό κόσμο - - 19. Εφαρμογή και έλεγχος σχεδίων μάρκετινγκ: εξέλιξη και επανάσταση - - 20. Η σύνδεση του μάρκετινγκ με άλλες λειτουργικές περιοχές - - 21. Ηθικό μάρκετινγκ σε έναν καταναλωτικό κόσμο: αξιολόγηση και προκλήσεις. 
650 0 0 |a Marketing 
650 0 4 |a Μάρκετινγκ 
650 0 4 |a Market surveys 
650 0 4 |a Έρευνα αγοράς 
650 0 4 |a Marketing research 
650 0 4 |a Retail trade  |x Marketing 
650 0 4 |a Εμπόριο, Λιανικό  |x Μάρκετινγκ 
650 0 4 |a Commerce 
650 0 4 |a Εμπόριο 
650 0 4 |a Διαφήμιση 
650 0 4 |a Advertising 
650 0 4 |a Farm produce  |x Marketing 
650 0 4 |a Αγροτικά προϊόντα  |x Μάρκετινγκ 
650 0 4 |a Export marketing 
650 0 4 |a Εξαγωγικό μάρκετινγκ 
650 0 4 |a Marketing channels 
650 0 4 |a Δίκτυα διανομής εμπορευμάτων 
650 0 4 |a Consumer behavior 
650 0 4 |a Συμπεριφορά καταναλωτή 
650 0 4 |a Branding (Marketing) 
650 0 4 |a Εμπορική ονομασία (Μάρκετινγκ) 
650 0 4 |a Product management 
650 0 4 |a Διαχείριση προϊόντος 
650 0 4 |a New products  |x Marketing 
650 0 4 |a Νέα προϊόντα  |x Μάρκετινγκ 
650 0 4 |a Τιμολόγηση 
700 1 0 |a Πολλάλης, Ιωάννης  |c (Assistant Professor of Marketing)  |q (Edmund Jerome) 
700 1 0 |a Ψιμούλη, Μαρία 
952 |a GrTHDAPL  |b 5903c54b6c5ad119ff922828  |c 952a  |d 9528  |e RES 658.8 Per α. 2  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GrThPMO  |b 59b01c406c5ad17d7e5af3f8  |c 952a  |d 9528  |e HF5415.13.M36916 2012  |t 56  |x m  |z Books