|
|
|
|
LEADER |
04895nam a2200529 a 4500 |
001 |
2037936 |
005 |
20171112000036.0 |
008 |
151014s us a 00110 gre |
020 |
0 |
0 |
|a 9789604891504
|
082 |
0 |
0 |
|2 22
|a RES
|
100 |
1 |
0 |
|a Perreault, William D.,
|c Jr.
|
245 |
1 |
0 |
|a Βασικές αρχές μάρκετινγκ :
|b μια στρατηγική προσέγγιση /
|c William D. Perreault, Jr., Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy ; πρόλογος ελληνικής έκδοσης Γεώργιος Αυλωνίτης ; επιμέλεια ελληνικές έκδοσης Νικόλαος Παπαβασιλείου ; επιμέλεια μελετών περίπτωσης [case studies] Ιωάννης Πολλάλης ; μετάφραση Μαρία Ψιμούλη.
|
260 |
1 |
0 |
|a Αθήνα :
|b Πασχαλίδης Π. Χ. ; Broken Hill Publishers Ltd.,
|c c2012.
|
300 |
0 |
0 |
|a xlvi, 769 σ. :
|b έγχρ. εικ., φωτ. ;
|c 28 εκ.
|
500 |
0 |
0 |
|a Τίτλος πρωτοτύπου : Basic marketing : a marketing strategy planning approach.
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές, γλωσσάρι και ευρετήριο.
|
505 |
0 |
0 |
|a 1. Η αξία του μάρκετινγκ για τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις και την κοινωνία - - 2. Σχεδιάζοντας μια στρατηγική μάρκετινγκ - - 3. Αξιολογώντας ευκαιρίες στο δυναμικό περιβάλλον της αγοράς - - 4. Εστιάζοντας στη στρατηγική μάρκετινγκ με τμηματοποίηση και τοποθέτηση - - 5. Δημογραφικές παράμετροι των παγκόσμιων καταναλωτικών αγορών - - 6. Οι τελικοί καταναλωτές και η αγοραστική τους συμπεριφορά - - 7. Επιχειρήσεις και οργανισμοί-πελάτες: η αγοραστική τους συμπεριφορά - - 8. Βελτιώνοντας τις αποφάσεις με πληροφορίες μάρκετινγκ - - 9. Στοιχεία προϊοντικού σχεδιασμού για αγαθά και υπηρεσίες - - 10. Product management και ανάπτυξη νέων προϊόντων - - 11. Διανομή και ανάπτυξη καναλιών - - 12. Διανομή, εξυπηρέτηση πελατών και logistics - - 13. Οι λιανέμποροι, οι χονδρέμποροι και ο στρατηγικός σχεδιασμός τους - - 14. Προώθηση-εισαγωγή στην ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ - - 15. Προσωπική πώληση και εξυπηρέτηση - - 16. Διαφήμιση, δημοσιότητα και προώθηση πωλήσεων - - 17. Τιμολόγηση-στόχοι και πολιτικές - - 18. Καθορισμός τιμής στον επιχειρηματικό κόσμο - - 19. Εφαρμογή και έλεγχος σχεδίων μάρκετινγκ: εξέλιξη και επανάσταση - - 20. Η σύνδεση του μάρκετινγκ με άλλες λειτουργικές περιοχές - - 21. Ηθικό μάρκετινγκ σε έναν καταναλωτικό κόσμο: αξιολόγηση και προκλήσεις.
|
650 |
0 |
0 |
|a Marketing
|
650 |
0 |
4 |
|a Μάρκετινγκ
|
650 |
0 |
4 |
|a Market surveys
|
650 |
0 |
4 |
|a Έρευνα αγοράς
|
650 |
0 |
4 |
|a Marketing research
|
650 |
0 |
4 |
|a Retail trade
|x Marketing
|
650 |
0 |
4 |
|a Εμπόριο, Λιανικό
|x Μάρκετινγκ
|
650 |
0 |
4 |
|a Commerce
|
650 |
0 |
4 |
|a Εμπόριο
|
650 |
0 |
4 |
|a Διαφήμιση
|
650 |
0 |
4 |
|a Advertising
|
650 |
0 |
4 |
|a Farm produce
|x Marketing
|
650 |
0 |
4 |
|a Αγροτικά προϊόντα
|x Μάρκετινγκ
|
650 |
0 |
4 |
|a Export marketing
|
650 |
0 |
4 |
|a Εξαγωγικό μάρκετινγκ
|
650 |
0 |
4 |
|a Marketing channels
|
650 |
0 |
4 |
|a Δίκτυα διανομής εμπορευμάτων
|
650 |
0 |
4 |
|a Consumer behavior
|
650 |
0 |
4 |
|a Συμπεριφορά καταναλωτή
|
650 |
0 |
4 |
|a Branding (Marketing)
|
650 |
0 |
4 |
|a Εμπορική ονομασία (Μάρκετινγκ)
|
650 |
0 |
4 |
|a Product management
|
650 |
0 |
4 |
|a Διαχείριση προϊόντος
|
650 |
0 |
4 |
|a New products
|x Marketing
|
650 |
0 |
4 |
|a Νέα προϊόντα
|x Μάρκετινγκ
|
650 |
0 |
4 |
|a Τιμολόγηση
|
700 |
1 |
0 |
|a Πολλάλης, Ιωάννης
|c (Assistant Professor of Marketing)
|q (Edmund Jerome)
|
700 |
1 |
0 |
|a Ψιμούλη, Μαρία
|
952 |
|
|
|a GrTHDAPL
|b 5903c54b6c5ad119ff922828
|c 952a
|d 9528
|e RES 658.8 Per α. 2
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GrThPMO
|b 59b01c406c5ad17d7e5af3f8
|c 952a
|d 9528
|e HF5415.13.M36916 2012
|t 56
|x m
|z Books
|