Table of Contents:
  • Μέρος Πρώτο: Βιβλίο και φιλαναγνωσία - Η εικόνα του παιδικού βιβλίου στην Ελλάδα, 1 Βιβλίο και φιλαναγνωσία, 2 Το παιδικό βιβλίο στην Ελλάδα, Μέρος Δεύτερο: Τρία σχέδια, τρείς διαδρομές φιλαναγνωσίας: όψεις του κριτικού αναγνώστη, 3 Oικο-ανάγνωση και ανάγνωση. Το φυσικό οικοσύστημα ως διάμεσο για την προώθηση της φιλαναγνωσίας. O οικολογικός αναγνώστης, 4 Γεω-ανάγνωση και ανάγνωση: λογοτεχνία και γεωγραφικός χώρος. Ένας ιδιότυπος αναγνώστης-συγγραφέας, 5 Κοσμο-ανάγνωση και ανάγνωση: το διαπολιτισμικό παιδικό βιβλίο και ο διαπολιτισμικός αναγνώστης, Μέρος Τρίτο: Αναγνωστικές και συγγραφικές δραστηριότητες φιλαναγνωσίας, 6 Διαδρομές και δραστηριότητες σε μια παραμυθική ιστορία και σε ένα μυθιστόρημα, 7 Δημιουργικές αναγνωστικές και συγγραφικές δραστηριότητες, Μέρος Τέταρτο: Η σχολική τάξη, οι βιβλιοθήκες, η οικογένεια, η επιλογή των βιβλίων και οι αναγνώστες, 8 Η διαμόρφωση της τάξης και το παιδικό βιβλίο, 9 Oι βιβλιοθήκες της τάξης και του σχολείου, 10 Κειμενικές και βιβλιοθηκονομικές διαδρομές σε: θέατρο, μουσική, εικαστικά, πληροφορική, αθλητισμό. Η βιβλιοθήκη ως νέο διδακτικό αντικείμενο, 11 Oικογένεια και φιλαναγνωσία, η επιλογή των βιβλίων και οι αναγνώστες.