LEADER 04763nam a2200457 a 4500
001 2035771
005 20171112000033.0
008 130929s2012 gr r 000 0 gre d
020 |a 9789601629704 
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 21  |a 028.5 
082 0 |2 22  |a 372.44 
082 0 |a 808.068 
082 0 4 |2 22  |a 809.89282 
100 1 4 |a Παπαδάτος, Γιάννης Σ. 
245 1 0 |a Παιδικό βιβλίο και φιλαναγνωσία:   |b θεωρητικές αναφορές και προσεγγίσεις - δραστηριότητες/  |c Γιάννης Σ. Παπαδάτος 
260 1 0 |a Αθήνα:  |b Εκδόσεις Πατάκη,  |c 2012 
300 1 0 |a 300 σ. :  |b εικ., σχήμ. ;  |c 24 εκ. 
500 1 0 |a Παράρτημα: 1. Δεκαέξι και ένας τρόποι που ίσως μισήσουν τα παιδιά τα βιβλία, 2 Δεκαέξι και ένας τρόποι για να αγαπήσουν ίσως τα παιδιά τα βιβλία. 
504 1 0 |a Βιβλιογραφία: σ. [273]-293. 
504 1 0 |a Ευρετήριο: σ. [295]-300. 
504 1 0 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
504 1 0 |a Περιέχει βιβλιογραφία [σ.273 (295)] (ελληνόγλωσση και απο μετάφραση, ξενόγλωσση ) και ευρετήριο όρων, εννοιών, δραστηριοτήτων 
504 0 0 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές, βιβλιογραφία (σ.[272]-293) και ευρετήριο 
505 0 0 |a Μέρος Πρώτο: Βιβλίο και φιλαναγνωσία - Η εικόνα του παιδικού βιβλίου στην Ελλάδα, 1 Βιβλίο και φιλαναγνωσία, 2 Το παιδικό βιβλίο στην Ελλάδα, Μέρος Δεύτερο: Τρία σχέδια, τρείς διαδρομές φιλαναγνωσίας: όψεις του κριτικού αναγνώστη, 3 Oικο-ανάγνωση και ανάγνωση. Το φυσικό οικοσύστημα ως διάμεσο για την προώθηση της φιλαναγνωσίας. O οικολογικός αναγνώστης, 4 Γεω-ανάγνωση και ανάγνωση: λογοτεχνία και γεωγραφικός χώρος. Ένας ιδιότυπος αναγνώστης-συγγραφέας, 5 Κοσμο-ανάγνωση και ανάγνωση: το διαπολιτισμικό παιδικό βιβλίο και ο διαπολιτισμικός αναγνώστης, Μέρος Τρίτο: Αναγνωστικές και συγγραφικές δραστηριότητες φιλαναγνωσίας, 6 Διαδρομές και δραστηριότητες σε μια παραμυθική ιστορία και σε ένα μυθιστόρημα, 7 Δημιουργικές αναγνωστικές και συγγραφικές δραστηριότητες, Μέρος Τέταρτο: Η σχολική τάξη, οι βιβλιοθήκες, η οικογένεια, η επιλογή των βιβλίων και οι αναγνώστες, 8 Η διαμόρφωση της τάξης και το παιδικό βιβλίο, 9 Oι βιβλιοθήκες της τάξης και του σχολείου, 10 Κειμενικές και βιβλιοθηκονομικές διαδρομές σε: θέατρο, μουσική, εικαστικά, πληροφορική, αθλητισμό. Η βιβλιοθήκη ως νέο διδακτικό αντικείμενο, 11 Oικογένεια και φιλαναγνωσία, η επιλογή των βιβλίων και οι αναγνώστες. 
650 1 0 |a Παιδιά  |x Βιβλία και ανάγνωση 
650 1 0 |a Βιβλία και ανάγνωση 
650 1 0 |a Παιδική λογοτεχνία 
650 1 7 |a Εκπαιδευτική έρευνα στην πράξη  |x ΕΚΠ 51 
650 1 7 |a Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων  |x ΕΚΠ 62 
650 1 7 |a Ανάγνωση  |x Έρευνα 
650 1 7 |a Παιδιά  |x Βιβλία και ανάγνωση 
650 1 7 |a Παιδική λογοτεχνία  |x Μελέτη και διδασκαλία 
650 1 7 |a Ιστορία  |x Κριτική 
650 1 0 |a Children  |x Books and reading 
650 1 0 |a Children's literature, Greek (Modern) 
650 1 7 |a Παιδιά  |x Βιβλία και ανάγνωση 
710 1 7 |a Πατάκης 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd1e926c5ad13446103286  |c 998a  |d 945l  |e 809.933 ΠΑΠ  |t 4  |x m  |z Books 
952 |a GR-AtTEI  |b 59cc755c6c5ad13446fb7276  |c 998a  |d 945l  |e 372.42 ΠΑΠ   |t 5  |x m  |z Books 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc7d2f6c5ad13446fcebd0  |c 998a  |d 945l  |e 028.5 ΠΑΠ  |t 1  |x m  |z Books