Τα διαφημιστικά μέσα : κριτήρια επιλογής και αποδοτικότητος /

Main Author: Ζευγαρίδης, Σπύρος, 1932-
Corporate Author: Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ.
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήναι : Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ, 1972.
Series:Βιβλιοθήκη μάρκετινγκ. Σειρά Α / Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ
Subjects:
LEADER 01113nam a2200217 a 4500
001 2018639
005 20171112000009.0
008 960930s1972 gr a b 000 0 gre d
040 |a GrThPMO 
050 1 4 |a HF5826.5  |b .Z48 1972 
082 1 4 |a 659.13 ΖΕΥ 
100 1 4 |a Ζευγαρίδης, Σπύρος,  |d 1932- 
245 1 3 |a Τα διαφημιστικά μέσα :  |b κριτήρια επιλογής και αποδοτικότητος /  |c Σπ Κ. Ζευγαρίδη. 
260 1 3 |a Αθήναι :  |b Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ,  |c 1972. 
300 1 3 |a 109 σ. :  |b εικ. ;  |c 20 εκ. 
490 1 3 |a Βιβλιοθήκη μάρκετινγκ. Σειρά Α / Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ 
504 1 3 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 1 3 |a Advertising media planning 
710 1 4 |a Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ. 
952 |a GrAtEKP  |b 59cce9cc6c5ad134460bfc80  |c 998a  |d 945l  |e 659.1 ΖΕΥ  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GrThPMO  |b 59afe0766c5ad17d7e59ee03  |c 952a  |d 9528  |e HF5826.5.Z48 1972  |t 7  |x m  |z Books