Τα διαφημιστικά μέσα : κριτήρια επιλογής και αποδοτικότητος /

Main Author: Ζευγαρίδης, Σπύρος, 1932-
Corporate Author: Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ.
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήναι : Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ, 1972.
Series:Βιβλιοθήκη μάρκετινγκ. Σειρά Α / Ελληνικός Οργανισμός Μάρκετινγκ
Subjects:
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών659.1 ΖΕΥ1ΠροβολήOPAC
Πανεπιστήμιο ΜακεδονίαςHF5826.5.Z48 19721ΠροβολήOPAC