LEADER 01294nam a2200277 a 4500
001 2012165
005 20171112000000.0
008 080806s2003 gr gr 001 0 eng d
020 |a 0071418210 
040 |a Gr-KaHUA  |b gre  |e AACR2 
041 0 |a eng 
082 0 0 |2 22  |a 658.562 
100 1 0 |a George, Michael L. 
245 1 0 |a Lean Six Sigma for service :  |b how to use Lean Speed and Six Sigma Quality to improve services and transactions /  |c Mike L. George 
260 1 0 |a New York:  |b McGraw-Hill,  |c 2003 
300 1 0 |a xiv, 386 σ. :  |b εικ. ;  |c 23 εκ. 
504 1 0 |a Περιέχει ευρετήριο 
650 1 0 |a Six Sigma (Quality control standard) 
650 1 0 |a Service industries  |x Quality control  |x Statistical methods 
650 1 0 |a Quality control  |x Statistical methods 
650 1 7 |a Ποιοτικός έλεγχος  |x Πρότυπα (Six Sigma) 
650 1 7 |a Ποιοτικός έλεγχος  |x Στατιστικές μέθοδοι 
650 1 7 |a Βιομηχανίες παροχής υπηρεσιών  |x Ποιοτικός έλεγχος  |x Στατιστικές μέθοδοι 
650 1 7 |a Ποιοτικός έλεγχος  |x Πρότυπα 
952 |a GR-KaHUA  |b 59cca5936c5ad1344603203e  |c 998a  |d 945l  |e 658.562 GEO  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a CY-LiCUT  |b 5a01a62f6c5ad14ac1e79830  |c 945l  |d 998a  |t 1  |x m  |z Books