Διδασκαλία στρατηγικών για την ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης σε μαθήτρια με δυσκολίες μάθησης που φοιτά σε Τμήμα Ένταξης Γενικού Γυμνασίου : μελέτη περίπτωσης /

Main Author: Σέγκλια, Μαρία.
Corporate Authors: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών., Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.
Other Authors: Τζιβινίκου, Σωτηρία,, Ανδρέου, Γεωργία,, Βλάχος, Φίλιππος,
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος : [χ.ό.] , 2015.
Subjects:
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΘεσσαλίαςCD-ROM THESIS 371.904 46 ΣΕΓ1ΠροβολήOPAC
ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης1ΠροβολήOPAC