Διδασκαλία στρατηγικών για την ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης σε μαθήτρια με δυσκολίες μάθησης που φοιτά σε Τμήμα Ένταξης Γενικού Γυμνασίου : μελέτη περίπτωσης /

Main Author: Σέγκλια, Μαρία.
Corporate Authors: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών., Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.
Other Authors: Τζιβινίκου, Σωτηρία,, Ανδρέου, Γεωργία,, Βλάχος, Φίλιππος,
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος : [χ.ό.] , 2015.
Subjects:
LEADER 01770nam a2200277 a 4500
001 1994077
005 20171111235934.0
008 161208s2015 gr rb 000 0 gre|c
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
082 0 4 |2 23  |a 371.90446 
100 1 4 |a Σέγκλια, Μαρία. 
245 1 0 |a Διδασκαλία στρατηγικών για την ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης σε μαθήτρια με δυσκολίες μάθησης που φοιτά σε Τμήμα Ένταξης Γενικού Γυμνασίου :  |b μελέτη περίπτωσης /  |c Σέγκλια Μαρία ; μέλη επιτροπής Σωτηρία Τζιβινίκου, Γεωργία Ανδρέου, Φίλιππος Βλάχος. 
260 1 0 |a Βόλος :  |b [χ.ό.] ,  |c 2015. 
300 1 0 |a 1 CD-ROM. 
504 1 0 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 89-100). 
650 1 4 |a Παιδιά με ειδικές ανάγκες  |x Εκπαίδευση. 
650 1 4 |a Ανάγνωση (Δευτεροβάθμια). 
650 1 7 |a Γλώσσα και γλώσσες  |x Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια). 
650 1 7 |a Διατριβές. 
700 1 7 |a Τζιβινίκου, Σωτηρία, 
700 1 7 |a Ανδρέου, Γεωργία, 
700 1 7 |a Βλάχος, Φίλιππος, 
710 2 7 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
710 2 7 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc8a1b6c5ad13446fec686  |c 998a  |d 945l  |e CD-ROM THESIS 371.904 46 ΣΕΓ  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GRThAnMak  |b 59cca3b16c5ad1344602c3b1  |c 998a  |d 945l  |x m  |z Books