|
|
|
|
LEADER |
01770nam a2200277 a 4500 |
001 |
1994077 |
005 |
20171111235934.0 |
008 |
161208s2015 gr rb 000 0 gre|c |
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
082 |
0 |
4 |
|2 23
|a 371.90446
|
100 |
1 |
4 |
|a Σέγκλια, Μαρία.
|
245 |
1 |
0 |
|a Διδασκαλία στρατηγικών για την ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης σε μαθήτρια με δυσκολίες μάθησης που φοιτά σε Τμήμα Ένταξης Γενικού Γυμνασίου :
|b μελέτη περίπτωσης /
|c Σέγκλια Μαρία ; μέλη επιτροπής Σωτηρία Τζιβινίκου, Γεωργία Ανδρέου, Φίλιππος Βλάχος.
|
260 |
1 |
0 |
|a Βόλος :
|b [χ.ό.] ,
|c 2015.
|
300 |
1 |
0 |
|a 1 CD-ROM.
|
504 |
1 |
0 |
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 89-100).
|
650 |
1 |
4 |
|a Παιδιά με ειδικές ανάγκες
|x Εκπαίδευση.
|
650 |
1 |
4 |
|a Ανάγνωση (Δευτεροβάθμια).
|
650 |
1 |
7 |
|a Γλώσσα και γλώσσες
|x Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια).
|
650 |
1 |
7 |
|a Διατριβές.
|
700 |
1 |
7 |
|a Τζιβινίκου, Σωτηρία,
|
700 |
1 |
7 |
|a Ανδρέου, Γεωργία,
|
700 |
1 |
7 |
|a Βλάχος, Φίλιππος,
|
710 |
2 |
7 |
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
|b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
|
710 |
2 |
7 |
|b Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc8a1b6c5ad13446fec686
|c 998a
|d 945l
|e CD-ROM THESIS 371.904 46 ΣΕΓ
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GRThAnMak
|b 59cca3b16c5ad1344602c3b1
|c 998a
|d 945l
|x m
|z Books
|