Customer is king : how to exceed their expectations /
Main Author: | Craven, Robert |
---|---|
Corporate Author: | Virgin |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
[London]:
Virgin (c200)2
|
Series: | Virgin business guides
|
Subjects: |
Similar Items
-
Πρώτοι στην εξυπηρέτηση του πελάτη/
Published: (2002) -
Αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών και της ικανοποίησης των επιβατών σε κρουαζιερόπλοιο : μια μελέτη περίπτωσης /
by: Καραχάλιος, Νικήτας
Published: (2007) -
Ο ρόλος της ποιότητας υπηρεσιών στην ανάπτυξη καταναλωτικών συνειρμών για την επωνυμία ενός γυμναστηρίου/
by: Καραγκούνης, Παναγιώτης
Published: (2009) -
Διερεύνηση και καταγραφή των αθλητικών προγραμμάτων του Δήμου Ξάνθης/
by: Τσαρδακλής, Αθανάσιος-Σωτήριος
Published: (2010) -
Αξιολόγηση προγραμμάτων "άθλησης για όλους" σε οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης/
by: Ρουσσέτη, Μαγδαληνή
Published: (2006)