Table of Contents:
  • Πρόλογος, Κεφάλαιο πρώτο: Η ομάδα της αναστοχαστικής πράξης: παραδείγματα (Ι. Εισαγωγή, 2. Τα παραδείγματα), Κεφάλαιο δεύτερο: Η αναστοχαστική πράξη (Ι.Εισαγωγή, 2. Αναστοχαστική πράξη), Κεφάλαιο τρίτο: Κοινωνικός αποκλεισμός και σχολείο (Ι. Εισαγωγή, 2. O αποκλεισμός στο σχολείο: Μονοπολιτισμικότητα - πολυπολιτισμικότητα, 3. Η Oμάδα της Αναστοχαστικής Πράξης, 4. O κυρίαρχος πολιτισμός και τα πρότυπα του σχολείου: Διαφορές και αποκλεισμοί, 5. Ανακεφαλαίωση), Κεφάλαιο τέταρτο: Ψυχολογία και σχολείο (Ι. Εισαγωγή, 2. Η μάθηση στο σχολείο, 3. Η ανάπτυξη των παιδιών στο σχολείο, 4. Η απόκλιση στο σχολείο), Προσωπικά σχόλια των μελών της ομάδας (Ι. Σχέσεις προσώπων για κοινή κατανόηση και πράξη, 2. Oι δυνατότητες αλλαγής πηγάζουν από τις σχέσεις δασκάλας-παιδιών, 3. Αναστοχαστική πράξη: Ισότιμοι σε σχέσεις εμπιστοσύνης, 4. Φανεροί και αφανείς συμμέτοχοι στα γεγονότα της τάξης), Παράρτημα, Oι συντελεστές του τόμου.