LEADER 03147nam a2200337 a 4500
001 1951734
005 20171111235835.0
008 110907s2010 gr erb 000 0 gre d
020 |a 9789608392793 
040 |a GrAtEKP.dimotekpaid  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 23  |a 302.545  |e AACR2 
082 0 |2 22  |a 306.43 
245 0 0 |a Αναστοχαστική πράξη :  |b ο αποκλεισμός στο σχολείο /  |c Δ. Κωτσάκης, Ε. Μουρελή,Ι. Μπίμπου,..[κ.α.] 
260 0 0 |a Αθήνα :  |b Νήσος,  |c 2010 
300 0 0 |a 405 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
490 0 0 |a Τετράδια ;  |v 21 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές 
505 0 0 |a Πρόλογος, Κεφάλαιο πρώτο: Η ομάδα της αναστοχαστικής πράξης: παραδείγματα (Ι. Εισαγωγή, 2. Τα παραδείγματα), Κεφάλαιο δεύτερο: Η αναστοχαστική πράξη (Ι.Εισαγωγή, 2. Αναστοχαστική πράξη), Κεφάλαιο τρίτο: Κοινωνικός αποκλεισμός και σχολείο (Ι. Εισαγωγή, 2. O αποκλεισμός στο σχολείο: Μονοπολιτισμικότητα - πολυπολιτισμικότητα, 3. Η Oμάδα της Αναστοχαστικής Πράξης, 4. O κυρίαρχος πολιτισμός και τα πρότυπα του σχολείου: Διαφορές και αποκλεισμοί, 5. Ανακεφαλαίωση), Κεφάλαιο τέταρτο: Ψυχολογία και σχολείο (Ι. Εισαγωγή, 2. Η μάθηση στο σχολείο, 3. Η ανάπτυξη των παιδιών στο σχολείο, 4. Η απόκλιση στο σχολείο), Προσωπικά σχόλια των μελών της ομάδας (Ι. Σχέσεις προσώπων για κοινή κατανόηση και πράξη, 2. Oι δυνατότητες αλλαγής πηγάζουν από τις σχέσεις δασκάλας-παιδιών, 3. Αναστοχαστική πράξη: Ισότιμοι σε σχέσεις εμπιστοσύνης, 4. Φανεροί και αφανείς συμμέτοχοι στα γεγονότα της τάξης), Παράρτημα, Oι συντελεστές του τόμου. 
650 1 7 |a Κοινωνική περιθωριοποίηση 
650 1 7 |a Σχολείο και παιδί 
650 1 7 |a Μάθηση  |x θεωρίες 
650 1 7 |a Πολυπολιτισμικότητα 
650 1 7 |a Κοινωνική απομόνωση 
650 1 7 |a Σχολεία  |x Κοινωνιολογικές απόψεις 
650 1 7 |a Εκπαιδευτική ισότητα 
700 1 7 |a Κωτσάκης, Δημήτρης 
700 1 7 |a Μουρελή, Ευφροσύνη 
700 1 7 |a Μπίμπου - Νάκου, Ιωάννα 
952 |a GR-KaHUA  |b 59cca7746c5ad13446037127  |c 998a  |d 945l  |e 306.43 ΑΝΑ  |t 1  |x m  |z Books 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd216b6c5ad13446106a88  |c 998a  |d 945l  |e 302.545 ΑΝΑ  |t 2  |x m  |z Books