|
|
|
|
LEADER |
04652nam a2200301 a 4500 |
001 |
1937202 |
005 |
20171111235816.0 |
008 |
080316s2016 gr af r 001 0 gre|c |
020 |
|
|
|a 9789605126810
|q (χαρτόδ.)
|
040 |
|
|
|a TEI-DM
|b gre
|
041 |
1 |
|
|a gre
|h eng
|
082 |
0 |
4 |
|2 22
|a 005.133
|
100 |
0 |
4 |
|a Deitel, Paul.
|
240 |
1 |
0 |
|a Java how to program.
|l Ελληνικά
|
245 |
1 |
0 |
|a Java :
|b προγραμματισμός /
|c Paul Deitel, Harvey Deitel ; απόδοση Μαίρη Γκλαβά.
|
250 |
1 |
0 |
|a 10η έκδ.
|
260 |
1 |
0 |
|a Αθήνα :
|b Μ. Γκιούρδας, Μ.,
|c 2016.
|
300 |
1 |
0 |
|a xlii, 1617 σ. :
|b εικ., πίν. ;
|c 24 εκ.
|
500 |
1 |
0 |
|a Μετάφραση του: Java: how to program, 10th edition.
|
505 |
0 |
0 |
|a Πριν τον πρόλογο -- Πρόλογος -- Πριν ξεκινήσετε -- 1. Εισαγωγή στους υπολογιστές, το internet και την Java -- 2. Εισαγωγή στην σύνταξη Java εφαρμογών: είσοδος/έξοδος και τελεστές -- 3. Εισαγωγή στις κλάσεις και τα αντικείμενα -- 4. Προτάσεις ελέγχου: μέρος 1, τελεστές εκχώρησης, ++ και -- -- 5. Προτάσεις ελέγχου: μέρος 2 - λογικοί τελεστές -- 6. Μέθοδοι: μια βαθύτερη διερεύνηση -- 7. Πίνακες και λίστες πινάκων -- 8 Κλάσεις και αντικείμενα: μια βαθύτερη διερεύνηση -- 9. Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός: κληρονομικότητα -- 10. Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός: πολυμορφισμός και διασυνδέσεις -- 11. Χειρισμός εξαιρέσεων: μια βαθύτερη προσέγγιση -- 12. Συστατικά γραφικού περιβάλλοντος χρήστη: μέρος 1 -- 13. Γραφικά και Java 2D -- 14. Συμβολοσειρές, χαρακτήρες και κανονικές εκφράσεις -- 15. Αρχεία, ροές και σειριακή επεξεργασία αντικειμένων -- 16. Γενικές συλλογές -- Τα Lambdas και οι ροές της Java SE 8 -- 18. Αναδρομή -- 19. Αναζήτηση, ταξινόμηση και το «Μεγάλο Ο» -- 20. Γενικές κλάσεις και μέθοδοι -- 21 Προσαρμοσμένες γενικές δομές δεδομένων -- 22. Συστατικά GUI: μέρος 2 -- 23. Ταυτόχρονη εκτέλεση -- 24. Προσπέλαση βάσεων δεδομένων με το JDBC -- 25. Το περιβάλλον του JavaFX -- JavaFX GUI: μέρος 2 -- 27. Δικτύωση -- 28. Java Persistence API (JAPA) -- 29. JavaServer Faces και Web εφαρμογές: μέρος 1 -- 30. JavaServer Faces και Web εφαρμογές: μέρος 2 -- 31. Web υπηρεσίες βασισμένες σε REST -- 32. Μελέτη περίπτωσης ATM, μέρος 1: αντικειμενοστραφής σχεδίαση με την UML -- 33. Μελέτη περίπτωσης ΑΤΜ, μέρος 2: υλοποίηση μιας αντικειμενοστραφούς σχεδίασης -- Α. Διάγραμμα προτεραιότητας τελεστών -- Β. Σύνολο χαρακτήρων ASCII -- Γ. Λέξεις-κλειδιά και δεσμευμένες λέξεις -- Δ. Πρωταρχικοί τύποι -- Ε. Χρήση του Debugger -- ΣΤ. Χρήση της τεκμηρίωσης του Java API -- Ζ. Δημιουργία τεκμηρίωσης με το Javadoc -- Η. Unicode -- Θ. Μορφοποιημένη έξοδος -- Ι. Αριθμητικά συστήματα -- ΙΑ. Χειρισμός Bit -- ΙΒ. Προτάσεις break και continue -- ΙΓ.UML 2: πρόσθετοι τύπο διαγραμμάτων -- ΙΔ. Μοτίβα σχεδίασης -- Ευρετήριο.
|
650 |
0 |
0 |
|a Java (Computer program language).
|
650 |
0 |
0 |
|a Object-oriented programming (Computer science).
|
650 |
0 |
4 |
|a Java (Γλώσσα προγραμματισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή).
|
700 |
0 |
4 |
|a Deitel, Harvey M.,
|
952 |
|
|
|a GR-KaHUA
|b 59cca8896c5ad1344603994b
|c 998a
|d 945l
|e 005.133 DEI
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GRHeTEI
|b 59ccc93c6c5ad1344608bca3
|c 998a
|d 945l
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cd296a6c5ad1344611121f
|c 998a
|d 945l
|e ΔΣ 005.133 DeiH j/j 2016
|t 7
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-KeIUL
|b 59cc2a346c5ad13446fa07c4
|c 998a
|d 945l
|e BAN 005.133 DEI
|t 2
|x m
|z Books
|