Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού : ζήτηση και προσφορά νέων προϊόντων τουρισμού /
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | , |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Αθήνα :
Κριτική,
2011.
|
Edition: | 1η έκδ. |
Series: | Τουρισμός και αναψυχή
9 |
Subjects: |
Table of Contents:
- Ο σύγχρονος τουρισμός και η Ελλάδα ως προορισμός - - Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού - - Οι ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού : χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος και μεθοδολογία ανάλυσης της οργάνωσης και της λειτουργίας - - Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχο κίνητρο την γνωριμία (διαμονή, αθλητισμό, περιήγηση, παρατήρηση, αθλητισμό) με την φύση και την ύπαιθρο : αγροτουρισμός, οικοτουρισμός χιονοδρομικός, ορεινός - - Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχα κίνητρα τον πολιτισμό, τη θρησκεία, την επιστήμη και την εκπαίδευση : πολιτιστικός τουρισμός, θρησκευτικός τουρισμός , εκπαιδευτικός επιστημονικός τουρισμός, αστικός τουρισμός - - Ομάδα προϊόντων με κυριαρχία κίνητρα τους επαγγελματικούς λόγους : συνεδριακός τουρισμός, εκθεσιακός τουρισμός, τουρισμός κινήτρων, ατομικό επαγγελματικό ταξίδι - - Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχο κίνητρο τη θάλασσα : θαλάσσιος τουρισμός, τουρισμός γιότινγκ και ιστιοπλοίας, τουρισμός κρουαζιέρας, τουρισμός θαλάσσιων σπορ , ναυταθλητισμός - - Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχα κίνητρα τους κοινωνικούς λόγους, την υγεία και την ποιότητα ζωής : ιαματικός, θεραπευτικός τουρισμός, κοινωνικός τουρισμός - - Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχο θεματικό κίνητρο: τουρισμός καζίνο, τουρισμός θεματικών πάρκων/ μουσείων, τουρισμός γκολφ, τουρισμός περιπέτεια, Μεγάλες διοργανώσεις / mega events (αθλητικού και πολιτιστικού χαρακτήρα) - - Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχα κίνητρα τον παραθερισμό, το οργανωμένο real estate εξοχικών κατοικιών και τη χρονομεριστική μίσθωση (timesharing) : παραθερισμός, fractionals, private residence clubs, condo(minium) hotels, προγράμματα ανταλλαγών. Case studies .