Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού : ζήτηση και προσφορά νέων προϊόντων τουρισμού /

Main Author: Κοκκώσης, Χάρης
Other Authors: Γκρίμπα, Ελευθερία, Τσάρτας, Πάρις,
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Κριτική, 2011.
Edition:1η έκδ.
Series:Τουρισμός και αναψυχή 9
Subjects:
LEADER 04167nam a2200301 a 4500
001 18141
005 20171111224324.0
008 151014s gr a 00010 gre
020 0 0 |a 9789602187241 
082 0 0 |2 22  |a RES 
100 0 0 |a Κοκκώσης, Χάρης 
245 1 0 |a Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού :  |b ζήτηση και προσφορά νέων προϊόντων τουρισμού /  |c Χ. Κοκκώσης, Π. Τσάρτας, Ε. Γκρίμπα. 
250 0 0 |a 1η έκδ. 
260 0 0 |a Αθήνα :  |b Κριτική,  |c 2011. 
300 0 0 |a 530 σ. :  |b πίν., χάρτες ;  |c 24 εκ. 
440 0 0 |a Τουρισμός και αναψυχή  |v 9 
504 0 0 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφίες και ευρετήριο. 
505 0 0 |a Ο σύγχρονος τουρισμός και η Ελλάδα ως προορισμός - - Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού - - Οι ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού : χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος και μεθοδολογία ανάλυσης της οργάνωσης και της λειτουργίας - - Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχο κίνητρο την γνωριμία (διαμονή, αθλητισμό, περιήγηση, παρατήρηση, αθλητισμό) με την φύση και την ύπαιθρο : αγροτουρισμός, οικοτουρισμός χιονοδρομικός, ορεινός - - Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχα κίνητρα τον πολιτισμό, τη θρησκεία, την επιστήμη και την εκπαίδευση : πολιτιστικός τουρισμός, θρησκευτικός τουρισμός , εκπαιδευτικός επιστημονικός τουρισμός, αστικός τουρισμός - - Ομάδα προϊόντων με κυριαρχία κίνητρα τους επαγγελματικούς λόγους : συνεδριακός τουρισμός, εκθεσιακός τουρισμός, τουρισμός κινήτρων, ατομικό επαγγελματικό ταξίδι - - Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχο κίνητρο τη θάλασσα : θαλάσσιος τουρισμός, τουρισμός γιότινγκ και ιστιοπλοίας, τουρισμός κρουαζιέρας, τουρισμός θαλάσσιων σπορ , ναυταθλητισμός - - Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχα κίνητρα τους κοινωνικούς λόγους, την υγεία και την ποιότητα ζωής : ιαματικός, θεραπευτικός τουρισμός, κοινωνικός τουρισμός - - Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχο θεματικό κίνητρο: τουρισμός καζίνο, τουρισμός θεματικών πάρκων/ μουσείων, τουρισμός γκολφ, τουρισμός περιπέτεια, Μεγάλες διοργανώσεις / mega events (αθλητικού και πολιτιστικού χαρακτήρα) - - Ομάδα προϊόντων με κυρίαρχα κίνητρα τον παραθερισμό, το οργανωμένο real estate εξοχικών κατοικιών και τη χρονομεριστική μίσθωση (timesharing) : παραθερισμός, fractionals, private residence clubs, condo(minium) hotels, προγράμματα ανταλλαγών. Case studies . 
650 0 0 |a Tourism  |x Management 
650 0 4 |a Τουρισμός  |x Μάνατζμεντ 
650 0 4 |a Tourism  |x Marketing 
650 0 4 |a Τουρισμός  |x Μάρκετινγκ 
650 0 4 |a Farm produce  |x Marketing 
650 0 4 |a Αγροτικά προϊόντα  |x Μάρκετινγκ 
650 0 4 |a Ecotourism 
700 1 0 |a Γκρίμπα, Ελευθερία 
700 1 0 |a Τσάρτας, Πάρις, 
952 |a GrTHDAPL  |b 5903c54b6c5ad119ff92282a  |c 952a  |d 9528  |e RES 338.4791 Κοκ  |t 1  |x m  |z Books