ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση: η ελληνική περίπτωση, 1960-2000/
Main Author: | Χαιρετάκης, Μανώλης |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Θεσσαλονίκη:
University Studio Press,
c2010
|
Series: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ (University Studio Press)
7 |
Subjects: |
Similar Items
-
ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση : η ελληνική περίπτωση, 2000-2010 /
by: Χαιρετάκης, Μανώλης.
Published: (2014) -
ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση : η ελληνική περίπτωση, 1960-2000 /
by: Χαιρετάκης, Μανώλης
Published: (2010) -
Ημερήσια κατανάλωση των ΜΜΕ : μελέτη για την κατανάλωση του περιεχομένου των μέσων στην Ελλάδα κατά το 2003 /
by: Παπαδάκη, Μαργαρίτα -
ΜΜΕ, κοινωνία και πολιτική : ρόλος και λειτουργία στη σύγχρονη Ελλάδα /
Published: (2005) -
The commercialization of American culture : new advertising, control, and democracy /
by: MacAllister, Matthew P
Published: (1996)