ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση: η ελληνική περίπτωση, 1960-2000/

Main Author: Χαιρετάκης, Μανώλης
Format: Book
Language:Greek
Published: Θεσσαλονίκη: University Studio Press, c2010
Series:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ (University Studio Press) 7
Subjects:
LEADER 01321nam a2200253 a 4500
001 1499178
005 20171111233556.0
008 121114s2010 r da erci 001 u gre d
020 |a 9789601219530  |q χαρτόδ. 
040 |a CY  |b Βιβλιοθήκη Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου  |e AACR2 
050 |a HF5813.G8C53 2010 
100 1 |a Χαιρετάκης, Μανώλης 
240 1 0 |a ΜΜΕ, διαφήμιση & κατανάλωση. 
245 1 0 |a ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση:   |b η ελληνική περίπτωση, 1960-2000/  |c Μανώλης Χαιρετάκης 
246 1 3 |a ΜΜΕ, διαφήμιση & κατανάλωση. 
260 |a Θεσσαλονίκη:  |b University Studio Press,  |c c2010 
300 |a 859 σ. :  |b πίν. ;  |c 24 εκ. 
490 0 |a Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ (University Studio Press)  |v 7 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 817-850) και ευρετήριο. 
650 0 |a Advertising  |x Social aspects  |z Greece 
650 0 |a Mass media  |x Social aspects  |z Greece 
650 0 |a Marketing  |x Social aspects  |z Greece 
650 0 |a Product placement in mass media  |z Greece 
952 |a CY-NiOUC  |b 5a0429506c5ad14ac1e7f638  |c 998a  |d 945l  |e HF5813.G8C53 2010  |t 1  |x m  |z Books