Αρχές μάρκετινγκ: η ελληνική προσέγγιση: μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες/

Main Author: Τζωρτζάκης, Κώστας Μ.
Other Authors: Τζωρτζάκη, Αλεξία Κ.
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα: Rosili, c2008
Edition:3η εκδ.
Subjects:
LEADER 01237nam a2200241 a 4500
001 1498693
005 20171111233555.0
008 120123s2008 r da erci 001 u gre d
020 |a 960857496X  |q χαρτόδ. 
040 |a CY  |b Βιβλιοθήκη Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου  |e AACR2 
050 |a HF5415.12.G8T96 2008 
100 1 |a Τζωρτζάκης, Κώστας Μ. 
245 1 0 |a Αρχές μάρκετινγκ:   |b η ελληνική προσέγγιση: μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες/  |c Κώστας Μ. Τζωρτζάκης, Αλεξία Κ.Τζωρτζάκη 
250 |a 3η εκδ. 
260 |a Αθήνα:  |b Rosili,  |c c2008 
300 |a 463 σ. :  |b πιν., σχεδ/ματα ;  |c 24 εκ. 
500 |a "Περιλαμβάνει και το Μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες"-- Εξώφυλλο. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. [452]-454) και ευρετήριο. 
650 0 |a Marketing 
650 0 |a Marketing  |z Greece 
650 0 |a Marketing  |x Management 
700 1 |a Τζωρτζάκη, Αλεξία Κ. 
952 |a CY-NiOUC  |b 5a0429396c5ad14ac1e7f3b0  |c 998a  |d 945l  |e HF5415.12.G8T96 2008  |t 1  |x m  |z Books