Τζωρτζάκης, Κ. Μ., & Τζωρτζάκη, Α. Κ. (2008). Αρχές μάρκετινγκ: η ελληνική προσέγγιση: μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες (3η εκδ.). Αθήνα: Rosili.
Chicago Style CitationΤζωρτζάκης, Κώστας Μ., and Αλεξία Κ Τζωρτζάκη. Αρχές μάρκετινγκ: η ελληνική προσέγγιση: μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες. 3η εκδ. Αθήνα: Rosili, 2008.
MLA CitationΤζωρτζάκης, Κώστας Μ., and Αλεξία Κ Τζωρτζάκη. Αρχές μάρκετινγκ: η ελληνική προσέγγιση: μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες. 3η εκδ. Αθήνα: Rosili, 2008.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.