The codes of advertising : fetishism and the political economy of meaning in the consumer society /
Main Author: | Jhally, Sut. |
---|---|
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
New York ; London :
Routledge,
1990.
|
Subjects: |
Similar Items
-
Oι κώδικες της διαφήμισης : ο φετιχισμός και η πολιτική οικονομία του νοήματος στην καταναλωτική κοινωνία /
by: Jhally, Sut.
Published: (1997) -
Οι κώδικες της διαφήμισης : ο φετιχισμός και η πολιτική οικονομία του νοήματος στην καταναλωτική κοινωνία /
by: Jhally, Sut
Published: (1997) -
Οι κώδικες της διαφήμισης : ο φετιχισμός και η πολιτική οικονομία του νοήματος στην καταναλωτική κοινωνία /
by: Jhally, Sut
Published: (1997) -
Pictorial metaphor in advertising
by: Forceville, Ch.
Published: (1998) -
Pictorial metaphor in advertising /
by: Forceville, Ch.
Published: (1996)