Σύγκριση στάσεων των δασκάλων γενικής εκπαίδευσης και των δασκάλων ειδικής αγωγής απέναντι στη σχολική ενσωμάτωση κωφών/

Main Author: Πρεντούλη, Διονυσία
Corporate Authors: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Π.Μ.Σ. Τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας., Ειδική Αγωγή,Λογοθεραπεία-Συμβουλευτική
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα: [χ.ό.], 1999
Subjects:
LEADER 01262nam a2200205 a 4500
001 1252099
005 20171111232655.0
008 071113s1999 gr erb 000 0 gre d
040 |a GrAtEKP.dimotekpaid  |b gre  |e AACR2 
100 1 |a Πρεντούλη, Διονυσία 
245 1 0 |a Σύγκριση στάσεων των δασκάλων γενικής εκπαίδευσης και των δασκάλων ειδικής αγωγής απέναντι στη σχολική ενσωμάτωση κωφών/  |c Πρεντούλη Διονυσία 
260 |a Αθήνα:  |b [χ.ό.],  |c 1999 
300 |a 71+[7] σ. ;  |c 30 εκ. 
504 |a Βιβλιογραφία: σ.76- 78 
650 1 7 |a Κωφά παιδιά 
650 1 7 |a Ενσωμάτωση στην εκπαίδευση 
650 1 7 |a Εκπαιδευτικοί  |x Στάσεις 
710 0 |a Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.  |b Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.  |b Π.Μ.Σ. Τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. 
710 0 |b Ειδική Αγωγή,Λογοθεραπεία-Συμβουλευτική 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd07566c5ad134460dc403  |c 998a  |d 945l  |e ΔΙΑ ΠΡΕ  |t 1  |x m  |z Books