Table of Contents:
  • Μέρος Πρώτο: Η σχεσιοδυναμική παιδαγωγική: αιτήμα των καιρών, 1 Οι διανθρώπινες σχέσεις στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία, 2 Επιπτώσεις των σύγχρονων σχέσεων στο σχολείο, Μέρος Δεύτερο: Η σχεσιοδυναμιμή παιδαγωγική του προσώπου, 1 Έννοια- περιεχόμενο- μέσα, 2 Στόχοι και μορφή της σχεσιοδυναμικής παιδαγωγικής, 3 Ο χαρακτήρας της παιδαγωγικής, 4 Η μάθηση στη σχεσιοδυναμική παιδαγωγική, Μέρος Τρίτο: Η παιδαγωγική σχέση, 1 "Σχέση"- επικοινωνία- συνάντηση, 2 Η γνήσια σχέση: ψυχολογική αναζήτηση, 3 Η γνήσια σχέση: παιδαγωγική αναζήτηση, Μέρος Τέταρτο: 1 Η διατομική σχέση και επικοινωνία, 2 Η ενδοομαδική σχέση και επικοινωνία, 3 Η εξουσία του δασκάλου και η δυναμική των σχέσεων, 4 Η συμμορφωτική πίεση στις ενδοομαδικές σχέσεις, 5 Η διαμαθηματική επικοινωνία στο σχολείο, Μέρος Πέμπτο: Η εξάρτηση της σχεσιοδυναμικής παιδαγωγικής απο την ποιότητα και ικανότητα του παιδαγωγού, 1 Ο βασικός ρόλος της αντίληψης, 2 Η "ψυχολογική στάση" του παιδαγωγού και ο καθοριστικός της ρόλος στη δυναμική των σχέσεων, 3 Η αναγκαιότητα συνειδητοποιήσεως της σχεσιακής συνθήκης, 4 Η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών κάτω απο το πρίσμα της σχεσιοδυναμικής παιδαγωγικής.