|
|
|
|
LEADER |
03715nam a2200433 a 4500 |
001 |
1219017 |
005 |
20171111232626.0 |
008 |
000113s1983 gr erb 001 0 gre d |
040 |
|
|
|a GrAtEKP.mithe
|b gre
|e AACR2
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 22
|a 370.15
|e AACR2
|
100 |
1 |
|
|a Κοσμόπουλος, Αλέξανδρος Β.
|
245 |
1 |
0 |
|a Σχεσιοδυναμική παιδαγωγική του προσώπου/
|c Αλέξανδρου Β. Κοσμόπουλου
|
260 |
|
|
|a Αθήνα:
|b Γρηγόρης,
|c 1983
|
300 |
|
|
|a 598 σ. :
|b εικ., πίν. ;
|c 24 εκ.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφία (σ. 559-586) και ευρετήριο
|
505 |
0 |
|
|a Μέρος Πρώτο: Η σχεσιοδυναμική παιδαγωγική: αιτήμα των καιρών, 1 Οι διανθρώπινες σχέσεις στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία, 2 Επιπτώσεις των σύγχρονων σχέσεων στο σχολείο, Μέρος Δεύτερο: Η σχεσιοδυναμιμή παιδαγωγική του προσώπου, 1 Έννοια- περιεχόμενο- μέσα, 2 Στόχοι και μορφή της σχεσιοδυναμικής παιδαγωγικής, 3 Ο χαρακτήρας της παιδαγωγικής, 4 Η μάθηση στη σχεσιοδυναμική παιδαγωγική, Μέρος Τρίτο: Η παιδαγωγική σχέση, 1 "Σχέση"- επικοινωνία- συνάντηση, 2 Η γνήσια σχέση: ψυχολογική αναζήτηση, 3 Η γνήσια σχέση: παιδαγωγική αναζήτηση, Μέρος Τέταρτο: 1 Η διατομική σχέση και επικοινωνία, 2 Η ενδοομαδική σχέση και επικοινωνία, 3 Η εξουσία του δασκάλου και η δυναμική των σχέσεων, 4 Η συμμορφωτική πίεση στις ενδοομαδικές σχέσεις, 5 Η διαμαθηματική επικοινωνία στο σχολείο, Μέρος Πέμπτο: Η εξάρτηση της σχεσιοδυναμικής παιδαγωγικής απο την ποιότητα και ικανότητα του παιδαγωγού, 1 Ο βασικός ρόλος της αντίληψης, 2 Η "ψυχολογική στάση" του παιδαγωγού και ο καθοριστικός της ρόλος στη δυναμική των σχέσεων, 3 Η αναγκαιότητα συνειδητοποιήσεως της σχεσιακής συνθήκης, 4 Η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών κάτω απο το πρίσμα της σχεσιοδυναμικής παιδαγωγικής.
|
650 |
1 |
7 |
|a Παιδαγωγική ψυχολογία
|
650 |
1 |
7 |
|a Σχεσιοδυναμική
|
650 |
1 |
7 |
|a Επικοινωνία
|
650 |
|
7 |
|a Εκπαίδευση
|
650 |
|
7 |
|a Αλληλεπίδραση
|
650 |
|
7 |
|a Αξιολόγηση μαθητών
|
650 |
|
7 |
|a Μάθηση
|
650 |
|
7 |
|a Σχολεία
|
650 |
|
7 |
|a Αγωγή
|
650 |
|
7 |
|a Επικοινωνία
|
650 |
|
7 |
|a Σχολική επικοινωνία
|
650 |
|
7 |
|a Σχολική αλληλεπίδραση
|
650 |
|
7 |
|a Αγχος
|
650 |
|
7 |
|a Τάξη
|
650 |
|
7 |
|a Αντίληψη
|
650 |
|
7 |
|a Δημοτικότητα
|
650 |
|
7 |
|a Γνωστική
|
650 |
|
7 |
|a Σχεσιοδυναμική αντίληψη
|
650 |
|
7 |
|a Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
|
650 |
|
7 |
|a Επιθετικότητα
|
650 |
|
7 |
|a Ανάπτυξη
|
650 |
|
7 |
|a Διδασκαλία
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59ccf5ea6c5ad134460d3b03
|c 998a
|d 945l
|e 370.15 ΚΟΣ
|t 8
|x m
|z Books
|