|
|
|
|
LEADER |
04193nam a2200445 a 4500 |
001 |
1214212 |
005 |
20171111232622.0 |
008 |
991223s1997 gr erb 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 960221127Χ
|
040 |
|
|
|a GrAtEKP.paidagogiki
|b gre
|e AACR2
|e AACR2
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 22
|a 379.495
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 22
|a 320.54
|
100 |
1 |
|
|a Αβδελά, ʹΕφη,
|d 1952-
|
245 |
1 |
0 |
|a "Τι εινʹ η πατρίδα μας" :
|b εθνοκεντρισμός στην εκπαίδευση /
|c επιμέλεια ʹΑννα Φραγκουδάκη, Θάλεια Δραγώνα ; γράφουν οι Έφη Αβδελά, Νέλλη Ασκούνη, Λίνα Βεντούρα .. [κ.ά.]
|
260 |
|
|
|a Αθήνα:
|b Αλεξάνδρεια,
|c 1997
|
300 |
|
|
|a 539 σ. ;
|c 21εκ.
|
504 |
|
|
|a Βιβλιογραφία: σ. 519-539
|
505 |
0 |
|
|a Έφη Αβδελά, Η συγκρότηση της εθνικής ταυτότητας στο ελληνικό σχολείο: "εμείς" και οι "άλλοι", Μέρος Α΄, Έφη Αβδελά, Χρόνος, ιστορία και εθνική ταυτότητα στο ελληνικό σχολείο - Θάλεια Δραγώνα, Oταν η εθνική ταυτότητα απειλείται: ψυχολογικές στρατηγικές αντιμετώπισης - Γεράσιμος Κουζέλης, O λόγος και τα υποκείμενα του έθνους: μια κοινωνιολογική προσέγγιση - Άννα Φραγκουδάκη, Oι πολιτικές συνέπειες της ανιστορικής παρουσίασης του ελληνικού έθνους, Μέρος Β΄, Θάλεια Δραγώνα, Μεθοδολογικές επιλογές - Θάλεια Δραγώνα, σε συνεργασία με τους Γ. Κουζέλη και Ν. Ασκούνη, Περιγραφή των αποτελεσμάτων της έρευνας πεδίου - Νέλλη Ασκούνη, Απέναντι σε δύο αντιθετικές φιγούρες του "εθνικού άλλου": στοιχεία από μια ανάλυση του λόγου των εκπαιδευτικών - Χρύση Ιγγλέση, "Να πάμε ξανά σε κάποιους δρόμους των παππούδων μας, των αρχαίων προγόνων": O φόβος εθνικής αλλοίωσης και η εθνική αυτοεικόνα στο λόγο των εκπαιδευτικών. Συμπεράσματα μέρους των πιλοτικών συνεντεύξεων - Άννα Φραγκουδάκη, "Απόγονοι" Ελλήνων "από τη μυκηναίκή εποχή": η ανάλυση των εγχειριδίων ιστορίας - Λίνα Βεντούρα, Τα βιβλία γεωγραφίας: αντιφάσεις στο ανθρωπιστικό και εκσυγχρονιστικό μήνυμα - Νέλλη Ασκούνη, "Μια μακρά πορεία στο χρόνο..": οι Έλληνες και οι άλλοι στα βιβλία της γλώσσας.
|
650 |
1 |
7 |
|a Εκπαίδευση και κράτος
|z Ελλάδα
|
650 |
|
0 |
|a Education and state
|z Greece
|
650 |
1 |
7 |
|a Εκπαίδευση και κράτος
|
650 |
1 |
7 |
|a Εθνικισμός και εκπαίδευση
|z Ελλάδα
|
650 |
|
0 |
|a Nationalism and education
|
650 |
|
0 |
|a Nationalism and education
|z Greece
|
650 |
1 |
7 |
|a Κοινωνιολογία
|x Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
|
650 |
1 |
7 |
|a Εκπαίδευση
|x Έρευνα
|
650 |
|
0 |
|a Ethnocentrism
|z Greece
|
650 |
1 |
7 |
|a Εθνοκεντρισμός
|z Ελλάδα
|
650 |
|
7 |
|a Σχολικά βιβλία
|
650 |
|
7 |
|a Ιστορία
|
650 |
|
7 |
|a Γεωγραφία
|
650 |
|
7 |
|a Γλώσσα
|
650 |
|
7 |
|a Σπουδή και διδασκαλία
|
650 |
|
7 |
|a Σχολεία
|
650 |
|
7 |
|a Ελλάδα
|
650 |
|
7 |
|a Εκπαίδευση
|
650 |
|
7 |
|a Εθνικισμός
|
700 |
1 |
|
|a Δραγώνα, Θάλεια Γ.
|
700 |
1 |
|
|a Φραγκουδάκη, Άννα
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59ccf5226c5ad134460d26d3
|c 998a
|d 945l
|e 379.495 ΦΡΑ 61Β?
|t 12
|x m
|z Books
|