Η σχεδιαστική επίδοση των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες : διερεύνηση της σχέσης της σχεδιαστικής με την αναγνωστική ικανότητα /
Main Author: | Ματή-Ζήση, Ελένη |
---|---|
Corporate Authors: | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου., Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Βόλος:
[χ.ό.],
1999
|
Subjects: |
Similar Items
-
Φωνολογική επίγνωση και αναγνωστική ικανότητα: Διερεύνηση σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες-δυσλεξία Γ και Δ τάξης δημοτικού σχολείου/
by: Γαλανοπούλου, Ισμήνη
Published: (2010) -
Μαθησιακές δυσκολίες : θέματα ερμηνείας και αντιμετώπισης /
by: Τζουριάδου, Μαρία.
Published: (2011) -
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία : ταξινόμηση, αξιολόγηση και παρέμβαση /
Published: (2006) -
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες : μια εναλλακτική προσέγγιση__ για όλους /
by: Μπόντη, Ελίνα Ι.
Published: (2013) -
The stability of identification of poor readers to low-achieving and under-achieving sub-groups/
by: Τάφα, Ευφημία
Published: (1989)