Η σχεδιαστική επίδοση των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες : διερεύνηση της σχέσης της σχεδιαστικής με την αναγνωστική ικανότητα /

Main Author: Ματή-Ζήση, Ελένη
Corporate Authors: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου., Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος: [χ.ό.], 1999
Subjects:
LEADER 01401nam a2200265 a 4500
001 1140161
005 20171111232517.0
008 050211s1999 gr er ab 000 0 gre d
040 |a GrAtEKP.paidagogiki  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 22  |a 371.9144 
100 1 |a Ματή-Ζήση, Ελένη 
245 1 2 |a Η σχεδιαστική επίδοση των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες :  |b διερεύνηση της σχέσης της σχεδιαστικής με την αναγνωστική ικανότητα /  |c Ελένη Ματή-Ζήση 
260 |a Βόλος:  |b [χ.ό.],  |c 1999 
300 |a 247,[2] σ. :  |b εικ. ;  |c 30 εκ. 
500 |a Περιέχει περίληψη στα Ελληνικά και Αγγλικά 
504 |a Βιβλιογραφία: σ. 188-203 
650 0 |a Learning disabilities 
650 1 7 |a Μαθησιακές δυσκολίες 
650 0 |a Reading disability 
650 1 7 |a Αναγνωστική ανικανότητα 
650 0 |a Drawing ability in children 
650 1 7 |a Σχεδιαστική ικανότητα στα παιδιά 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου. 
710 0 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών 
952 |a GrAtEKP  |b 59cce98a6c5ad134460bf54d  |c 998a  |d 945l  |e 371.9144 ΜατΕ σ 1999  |t 1  |x m  |z Books