|
|
|
|
LEADER |
01023nam a2200241 a 4500 |
001 |
991038 |
005 |
20171111231454.0 |
008 |
041207s1999 gr r 000 0 fre d |
020 |
|
|
|a 286480736X
|
040 |
|
|
|a GR-AtPPV
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 22η
|a 370.1022
|
245 |
1 |
0 |
|a Apprendre dans l'interaction :
|b analyse des mediations semiotiques /
|c sous la direction de Michel Gilly, Jean-Paul Roux, Alain Trognon
|
260 |
|
|
|a [Paris]:
|b Presses Universitaires de Nancy,
|c c1999
|
300 |
|
|
|a 407 σ. :
|b εικ. ;
|c 24 εκ.
|
490 |
0 |
|
|a Langage - cognition - interaction
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφίες και ευρετήριο
|
650 |
1 |
0 |
|a Interaction analysis in education
|
650 |
1 |
0 |
|a Γνωστική μάθηση
|
650 |
1 |
0 |
|a Σπουδαστές και εκπαιδευτικοί
|
650 |
1 |
0 |
|a Κοινωνική αλληλεπίδραση
|
700 |
1 |
|
|a Roux, Jean-Paul,
|
710 |
|
|
|a Presses Universitaires de Nancy
|
952 |
|
|
|a GR-AtPPV
|b 59ccc9566c5ad1344608c0fa
|c 998a
|d 945l
|e 370.1022 APP
|t 1
|x m
|z Books
|