The codes of advertising : fetishism and the political economy of meaning in the consumer society /
Main Author: | Jhally, Sut |
---|---|
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
New York:
Routledge,
1990
|
Subjects: |
Similar Items
-
Οι κώδικες της διαφήμισης : ο φετιχισμός και η πολιτική οικονομία του νοήματος στην καταναλωτική κοινωνία /
by: Jhally, Sut
Published: (1997) -
Οι κώδικες της διαφήμισης : ο φετιχισμός και η πολιτική οικονομία του νοήματος στην καταναλωτική κοινωνία /
by: Jhally, Sut
Published: (1997) -
Oι κώδικες της διαφήμισης : ο φετιχισμός και η πολιτική οικονομία του νοήματος στην καταναλωτική κοινωνία /
by: Jhally, Sut.
Published: (1997) -
Οι κώδικες της διαφήμισης ο φετιχισμός και η πολιτική οικονομία του νοήματος στην καταναλωτική κοινωνία
by: Jhally, Sut
Published: (1997) -
Breaking up America : advertisers and the new media world
by: TUROW, Joseph
Published: (1997)