Αντιλήψεις και στάσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη συνεργασία σχολείου-κοινότητας για την αειφόρο ανάπτυξη

Main Author: Γκίνη, Ιωάννα. gre
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής.
Format: Computer Files
Language:Greek
Published: Ιωάννινα : [χ.ό.], 2016.
Subjects:
Online Access:http://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27919
LEADER 01825nam a2200217 a 4500
001 945628
005 20171111231416.0
008 170410s2016 gr m 000 0 gre|c
040 |a GrIoPKV  |b gre 
041 0 |a gre  |b eng 
100 1 |a Γκίνη, Ιωάννα.  |b gre 
245 1 0 |a Αντιλήψεις και στάσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη συνεργασία σχολείου-κοινότητας για την αειφόρο ανάπτυξη  |c Ιωάννα Γκίνη. 
246 3 |a Αντιλήψεις και στάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη συνεργασία σχολείου-κοινότητας για την αειφόρο ανάπτυξη 
260 |a Ιωάννινα :  |b [χ.ό.],  |c 2016. 
300 |a 1 οπτικός δίσκος λέιζερ για υπολογιστή ;  |c 4 ¾ ίν. 
500 |a Επίτιτλος: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής». Κατεύθυνση: Θετικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 7 |a Αειφόρος ανάπτυξη  |z Ελλάδα. 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.  |b Σχολή Επιστημών Αγωγής. 
856 4 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης,  |u http://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27919 
952 |a GRThAnMak  |b 59cca5346c5ad13446030dcc  |c 998a  |d 945l  |e -  |t 1  |x cf  |z Computer Files