Τα 6 βήματα για τη δημιουργία ενός πλήρους και αποτελεσματικού marketing plan/

Main Author: Νίκολης, Δημήτρης Ηρ.
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα: Του ιδίου, 1995
Edition:2η εκδ.
Subjects:
LEADER 00707nam a2200181 a 4500
001 926602
005 20171111231401.0
008 010917s1995 gr erbi 000 0 gre d
040 |a TEIK  |b gre 
082 0 |a 658.8 
100 1 |a Νίκολης, Δημήτρης Ηρ. 
245 1 3 |a Τα 6 βήματα για τη δημιουργία ενός πλήρους και αποτελεσματικού marketing plan/  |c Δημήτρης Ηρ. Νίκολης 
250 |a 2η εκδ. 
260 |a Αθήνα:  |b Του ιδίου,  |c 1995 
300 |a 120σ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
650 1 0 |a Μάρκετινγκ 
952 |a GRThAnMak  |b 59cc96c66c5ad13446006fb4  |c 998a  |d 945l  |e 658.8 ΝΙΚ  |t 2  |x m  |z Books