Πολιτιστικό προφίλ και μάρκετινγκ/branding της περιοχής του Βόλου : μελέτη της Αργούς ως πολιτιστική διαδρομή του Συμβουλίου της Ευρώπης /
Main Author: | Χαλέβας, Κωνσταντίνος Σπ. |
---|---|
Corporate Authors: | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών., Τμήμα Οικονομικών Επιστημών. |
Other Authors: | Σαπουνάκης, Αριστείδης, |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Βόλος :
[χ.ό.] ,
2015.
|
Subjects: |
Similar Items
-
Αστικός τουρισμός : η περίπτωση του Βόλου - Ολυμπιακής πόλης το 2004 /
by: Κουτσιανά, Ευφροσύνη Γ.
Published: (2001) -
Στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης του αστικού χώρου του Βόλου ως πύλη τουριστικής κίνησης/
by: Λιγνού, Βασιλική
Published: (2005) -
Στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης του αστικού χώρου του Βόλου ως πύλη τουριστικής κίνησης/
by: Λιγνού, Βασιλική
Published: (2005) -
Τουρισμός και περιφερειακή ανάπτυξη: το παράδειγμα του Δήμου Βόλου/
by: Ιωαννίδου, Μαρία
Published: (2006) -
Πολεοδομικός σχεδιασμός στο οικιστικό συγκρότημα Βόλου : ιστορική αναδρομή, προβλήματα, προοπτικές /
by: Τσίγκας, Γεώργιος Α.
Published: (2017)