Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής αναφορικά με τη διδασκαλία του κώδικα γραφής και ανάγνωσης Braille /

Main Author: Τσιρωνάς, Στέφανος.
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Other Authors: Αργυρόπουλος, Βασίλης,, Καραγιαννίδης, Χαράλαμπος,, Νικολαραΐζη, Μάγδα,
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος : [χ.ό.] , 2016.
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/45475
LEADER 01639nam a2200265 a 4500
001 909769
005 20171111231348.0
008 161025s2016 gr f| rb 000 0 gre|c
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
082 0 4 |2 23  |a 411 
100 1 |a Τσιρωνάς, Στέφανος. 
245 1 0 |a Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής αναφορικά με τη διδασκαλία του κώδικα γραφής και ανάγνωσης Braille /  |c Τσιρωνάς Στέφανος ; μέλη επιτροπής Αργυρόπουλος Βασίλειος, Καραγιαννίδης Χαράλαμπος, Νικολαραΐζη Μάγδα. 
260 |a Βόλος :  |b [χ.ό.] ,  |c 2016. 
300 |a 1 CD-ROM :  |b γραφ., πίν. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 207-213). 
650 7 |a Braille  |x Μελέτη και διδασκαλία. 
650 4 |a Παιδιά, Τυφλά  |x Εκπαίδευση. 
650 4 |a Εκπαιδευτικοί  |x Στάσεις. 
650 4 |a Διατριβές. 
700 1 |a Αργυρόπουλος, Βασίλης, 
700 1 |a Καραγιαννίδης, Χαράλαμπος, 
700 1 |a Νικολαραΐζη, Μάγδα, 
710 2 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
856 4 0 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.  |u http://hdl.handle.net/11615/45475  
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc8a0c6c5ad13446fec511  |c 998a  |d 945l  |e CD-ROM THESIS 411 ΤΣΙ  |t 1  |x m  |z Books