|
|
|
|
LEADER |
01477nam a2200253 a 4500 |
001 |
905116 |
005 |
20171111231344.0 |
008 |
110223s2010 gr r 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
041 |
0 |
|
|a gre
|
082 |
|
0 |
|2 21 εκδ.
|a 370.117
|
100 |
1 |
|
|a Λιόλιου, Ελένη
|
245 |
1 |
0 |
|a Διερεύνηση αντιλήψεων και στάσεων παιδιών προσχολικής ηλικίας σε ζητήματα ετερότητας με την αξιοποίηση της μεθόδου Persona Doll/
|c Λιόλιου Ελένη ; επιβλέποντες καθηγητές Μάγος Κώστας, Μαγουλιώτης Απόστολος
|
260 |
|
|
|a Βόλος:
|b [χ.ό.],
|c 2011
|
300 |
|
|
|a 151 σ. :
|b εικ. ;
|c 30 εκ. +
|e 1 cd-rom
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 127-139).
|
650 |
1 |
0 |
|a ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ *
|
650 |
1 |
0 |
|a ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|
650 |
1 |
0 |
|a ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
|
700 |
1 |
|
|a Μάγος, Κωνσταντίνος
|
700 |
1 |
|
|a Μαγουλιώτης, Απόστολος Ν.
|
710 |
0 |
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
|b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
|
710 |
0 |
|
|b Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc83646c5ad13446fe09eb
|c 998a
|d 945l
|e THESIS 370.117 ΛΙΟ BSM
|t 2
|x m
|z Books
|