Η επίδραση ενός παρεμβατικού προγράμματος μουσικοκινητικής αγωγής στη μαθηματική ικανότητα των μαθητών-τριών της Α' δημοτικού/

Main Author: Τσαπατόρη, Ελένη
Corporate Authors: Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
Other Authors: Πολλάτου, Ελιζάνα,
Format: Book
Language:Greek
Published: Κομοτηνή: [χ.ό.], 2009
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/1843
LEADER 01546nam a2200241 a 4500
001 904431
005 20171111231343.0
008 101130s2009 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
041 0 |a gre 
082 0 |2 22 έκδ.  |a 372.868 
100 1 |a Τσαπατόρη, Ελένη 
245 1 2 |a Η επίδραση ενός παρεμβατικού προγράμματος μουσικοκινητικής αγωγής στη μαθηματική ικανότητα των μαθητών-τριών της Α' δημοτικού/  |c της Τσαπατόρη Ελένης ; [επιβλέπουσα καθηγήτρια] Ελιζάνα Πολλάτου 
260 |a Κομοτηνή:  |b [χ.ό.],  |c 2009 
300 |a vii, 71 σ. :  |b εικ., πίν. ;  |c 30 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 36-38). 
650 1 0 |a ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ 
650 1 0 |a ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ 
700 1 |a Πολλάτου, Ελιζάνα, 
710 0 |a Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.  |b Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. 
856 4 0 |b Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού  |u http://hdl.handle.net/11615/1843 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc83406c5ad13446fe0416  |c 998a  |d 945l  |e THESIS 372.868 ΤΣΑ  |t 1  |x m  |z Books