Η συμβολή ενός προγράμματος νοερής απεικόνισης στην εκμάθηση κινητικών δεξιοτήτων σε παιδιά με οριακή νοητική υστέρηση/

Main Author: Τσάπου, Ουράνα
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
Other Authors: Κοκαρίδας, Δημήτρης
Format: Book
Language:Greek
Published: Τρίκαλα: [χ.ό.], 2010
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/329
LEADER 01324nam a2200217 a 4500
001 903903
005 20171111231343.0
008 101015t2010 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
041 0 |a gre 
082 0 |2 22 έκδ.  |a 371.9 
100 1 |a Τσάπου, Ουράνα 
245 1 2 |a Η συμβολή ενός προγράμματος νοερής απεικόνισης στην εκμάθηση κινητικών δεξιοτήτων σε παιδιά με οριακή νοητική υστέρηση/  |c Τσάπου Ουράνα ; υπεύθυνος διδάσκων Κοκαρίδας Δημήτρης 
260 |a Τρίκαλα:  |b [χ.ό.],  |c 2010 
300 |a 46 σ. :  |b γραφ. ;  |c 30 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 28-37). 
650 1 0 |a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ * 
700 1 |a Κοκαρίδας, Δημήτρης 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. 
856 4 0 |b Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού  |u http://hdl.handle.net/11615/329 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc83246c5ad13446fdffbb  |c 998a  |d 945l  |e DISS ΤΕΦΑΑ/2010 ΤΣΑ  |t 1  |x m  |z Books