|
|
|
|
LEADER |
01324nam a2200217 a 4500 |
001 |
903903 |
005 |
20171111231343.0 |
008 |
101015t2010 gr r 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
041 |
0 |
|
|a gre
|
082 |
|
0 |
|2 22 έκδ.
|a 371.9
|
100 |
1 |
|
|a Τσάπου, Ουράνα
|
245 |
1 |
2 |
|a Η συμβολή ενός προγράμματος νοερής απεικόνισης στην εκμάθηση κινητικών δεξιοτήτων σε παιδιά με οριακή νοητική υστέρηση/
|c Τσάπου Ουράνα ; υπεύθυνος διδάσκων Κοκαρίδας Δημήτρης
|
260 |
|
|
|a Τρίκαλα:
|b [χ.ό.],
|c 2010
|
300 |
|
|
|a 46 σ. :
|b γραφ. ;
|c 30 εκ.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 28-37).
|
650 |
1 |
0 |
|a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|
700 |
1 |
|
|a Κοκαρίδας, Δημήτρης
|
710 |
0 |
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
|b Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
|
856 |
4 |
0 |
|b Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
|u http://hdl.handle.net/11615/329
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc83246c5ad13446fdffbb
|c 998a
|d 945l
|e DISS ΤΕΦΑΑ/2010 ΤΣΑ
|t 1
|x m
|z Books
|