|
|
|
|
LEADER |
00923nam a2200217 a 4500 |
001 |
903770 |
005 |
20171111231343.0 |
008 |
060814s2003 gr r 000 0 eng d |
020 |
|
|
|a 0805845356
|
040 |
|
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 21 εκδ.
|a 375.000 72
|
245 |
0 |
0 |
|a International handbook of curriculum research/
|c edited by William F. Pinar
|
260 |
|
|
|a Mahwah, N.J.:
|b Lawrence Erlbaum,
|c 2003
|
300 |
|
|
|a x, 704 p. ;
|c 26 cm.
|
490 |
0 |
|
|a Studies in curriculum theory
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήρια.
|
650 |
1 |
0 |
|a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|x ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
|x ΕΡΕΥΝΑ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|
700 |
1 |
|
|a Pinar, William F.
|
710 |
|
|
|a Lawrence Erlbaum
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc831e6c5ad13446fdfea2
|c 998a
|d 945l
|e 375.000 72 INT
|t 1
|x m
|z Books
|