|
|
|
|
LEADER |
01275nam a2200241 a 4500 |
001 |
902990 |
005 |
20171111231342.0 |
008 |
060628s2005 gr r 000 0 eng d |
020 |
|
|
|a 0805846476
|
040 |
|
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 21 εκδ.
|a 302.2244
|
245 |
0 |
0 |
|a Language, literacy, and power in schooling/
|c edited by Teresa L. McCarty
|
260 |
|
|
|a Mahwah, N.J.:
|b L. Erlbaum Associates,
|c c2005
|
300 |
|
|
|a xxxvii, 317 p. :
|b ill. ;
|c 24 cm.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο.
|
650 |
1 |
0 |
|a ΓΡΑΦΗ *
|x ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ
|z ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΑΝΑΓΝΩΣΗ
|x ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ
|z ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|z ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ
|z ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
|
700 |
1 |
|
|a McCarty, T. L.
|
710 |
|
|
|a Lawrence Erlbaum
|
856 |
4 |
0 |
|u http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0643/2004053286-t.html
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc82f16c5ad13446fdf7b5
|c 998a
|d 945l
|e 302.224 4 LAN
|t 1
|x m
|z Books
|