LEADER 01275nam a2200241 a 4500
001 902990
005 20171111231342.0
008 060628s2005 gr r 000 0 eng d
020 |a 0805846476 
040 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 21 εκδ.  |a 302.2244 
245 0 0 |a Language, literacy, and power in schooling/  |c edited by Teresa L. McCarty 
260 |a Mahwah, N.J.:  |b L. Erlbaum Associates,  |c c2005 
300 |a xxxvii, 317 p. :  |b ill. ;  |c 24 cm. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο. 
650 1 0 |a ΓΡΑΦΗ *  |x ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ  |z ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ 
650 1 0 |a ΑΝΑΓΝΩΣΗ  |x ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ  |z ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ 
650 1 0 |a ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  |z ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ 
650 1 0 |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ  |z ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ 
700 1 |a McCarty, T. L. 
710 |a Lawrence Erlbaum 
856 4 0 |u http://www.loc.gov/catdir/enhancements/fy0643/2004053286-t.html 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc82f16c5ad13446fdf7b5  |c 998a  |d 945l  |e 302.224 4 LAN  |t 1  |x m  |z Books