|
|
|
|
LEADER |
00793nam a2200205 a 4500 |
001 |
899961 |
005 |
20171111231339.0 |
008 |
060104s1998 enk r 000 0 eng d |
020 |
|
|
|a 0415154081
|
040 |
|
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 21 εκδ.
|a 305.231
|
245 |
0 |
0 |
|a Gender in early childhood/
|c edited by Nicola Yelland
|
260 |
|
|
|a London ; New York:
|b Routledge,
|c 1998
|
300 |
|
|
|a ix, 278 p. :
|b fig. ;
|c 24 cm.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο.
|
650 |
1 |
0 |
|a ΠΑΙΔΙΑ *
|x ΑΝΑΠΤΥΞΗ *
|
650 |
1 |
0 |
|a ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ) *
|
700 |
1 |
|
|a Yelland, Nicola
|
710 |
|
|
|a Routledge
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc826f6c5ad13446fde046
|c 998a
|d 945l
|e 305.231 GEN
|t 1
|x m
|z Books
|