|
|
|
|
LEADER |
00965nam a2200205 a 4500 |
001 |
893451 |
005 |
20171111231334.0 |
008 |
041203s2000 gr r 000 0 eng d |
020 |
|
|
|a 0897896246
|
040 |
|
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 21 εκδ.
|a 375.006
|
245 |
0 |
0 |
|a Paradigm debates in curriculum and supervision :
|b modern and postmodern perspectives /
|c edited by Jeffrey Glanz, Linda S. Behar-Horenstein ; foreword by Robert J. Starratt
|
260 |
|
|
|a Westport, Conn.:
|b Bergin & Garvey,
|c c2000
|
300 |
|
|
|a xvi, 294 p. ;
|c 25 cm.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο.
|
650 |
1 |
0 |
|a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|x ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΣΧΟΛΕΙΑ *
|x ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ *
|
700 |
1 |
|
|a Glanz, Jeffrey
|
710 |
|
|
|a Bergin & Garvey
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc81806c5ad13446fdb472
|c 998a
|d 945l
|e 375.006 PAR
|t 1
|x m
|z Books
|