Ο ρόλος ατομικών και οργανωσιακών παραγόντων στη διαδικασία επιτυχούς ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: προσέγγιση με μεικτές ερευνητικές μεθόδους/
Main Author: | Μαρκαντώνης, Χρίστος Β. |
---|---|
Corporate Author: | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. |
Other Authors: | Σαραφίδου, Γιασεμή-Όλγα |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Βόλος:
[χ.ό.],
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11615/44392 |
Similar Items
-
Τι ωθεί τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης να χρησιμοποιούν ΤΠΕ στη διδασκαλία/
by: Μητσιοπούλου, Όλγα
Published: (2010) -
Παράγοντες που επιδρούν στην αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας στην ειδική αγωγή : μια μελέτη περίπτωσης ειδικού σχολείου /
by: Παλιούρα, Μαριάννα.
Published: (2015) -
Διερεύνηση των στάσεων εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής έναντι των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας και καταγραφή της εφαρμογής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία /
by: Τσακνάκης, Πέτρος.
Published: (2011) -
Διερεύνηση των στάσεων εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής έναντι των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας και καταγραφή της εφαρμογής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία /
by: Τσακνάκης, Πέτρος.
Published: (2011) -
Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ειδικής αγωγής δημοτικών σχολείων του Βόλου σχετικά με τις τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας (Τ.Π.Ε) /
by: Κόττης, Κωνσταντίνος Β.
Published: (2016)