Η κοινωνική ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε κανονικά δημοτικά σχολεία και ο ρόλος της συμβουλευτικής στη στήριξη της διαδικασίας αυτής και των εμπλεκόμενων εκπαιδευτικών/

Main Author: Θανοπούλου, Αγγελική Α.
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Other Authors: Αβραμίδης, Ηλίας
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος: [χ.ό.], 2013
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/41586

Internet

http://hdl.handle.net/11615/41586
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΘεσσαλίαςTHESIS 371.9 ΘΑΝ BSM2ΠροβολήOPAC