Η κοινωνική ένταξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε κανονικά δημοτικά σχολεία και ο ρόλος της συμβουλευτικής στη στήριξη της διαδικασίας αυτής και των εμπλεκόμενων εκπαιδευτικών/
Main Author: | |
---|---|
Corporate Author: | |
Other Authors: | |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Βόλος:
[χ.ό.],
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11615/41586 |
Internet
http://hdl.handle.net/11615/41586Βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός Αντιτύπων | Πληροφορίες | Κατάσταση |
---|---|---|---|---|
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας | THESIS 371.9 ΘΑΝ BSM | 2 | Προβολή | OPAC |