LEADER 01272nam a2200289 a 4500
001 876195
005 20171111231320.0
008 110517s1998 gr r 000 0 eng d
020 |a 0521585597 
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 21  |a 418.007 
082 0 |2 22  |a 418.0071 
100 1 |a Davis, Paul 
245 0 0 |a Ways of doing:   |b students explore their everyday and classroom processes/  |c Paul Davis, Barbara Garside, Mario Rinvolucri 
260 |a Cambridge:  |b Cambridge University Press,  |c 1998 
300 |a ix, 171 σ. :  |b εικ., πίν. ;  |c 23 εκ. 
490 0 |a Cambridge handbooks for language teachers  |v Penny Ur 
504 |a Βιβλιογραφία: σ. 171. 
504 |a Includes bibliography (p. 171). 
650 1 0 |a Language and languages  |x Study and teaching 
650 1 0 |a Learning 
650 7 |a Μέθοδος διδασκαλίας δεξιοτήτων για την κατανόηση και παραγωγή του γραπτού και προφορικού λόγου στην Αγγλική γλώσσα  |x ΑΓΓ 52 
650 1 0 |a Language and languages  |x Study and teaching 
650 1 0 |a Learning 
700 1 |a Garside, Barbara 
710 |a Cambridge University Press 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc7e866c5ad13446fd2b49  |c 998a  |d 945l  |e 418.007 DAV  |t 1  |x m  |z Books