LEADER 01536nam a2200265 a 4500
001 868328
005 20171111231313.0
008 130802s2013 gr r 000 0 gre d
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
100 1 |a Βασιλάγκος, Τρύφων 
245 1 0 |a Σχέδιο μάρκετινγκ του τουριστικού προορισμού δήμου Αιγιάλειας  |b [Διπλωματική διατριβή]/  |c Βασιλάγκος Τρύφων 
260 |a Πάτρα:  |b Ε.Α.Π.,  |c 2013 
300 |a 1 Cd-rom (2 MB) :  |b πίν., γραφ. 
500 |a Σχολή: Κοινωνικών Επιστημών. 
500 |a Πρόγραμμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 1 0 |a Διατριβές, Διπλωματικές 
650 1 0 |a Τουριστικό μάρκετινγκ  |x Στρατηγικό σχέδιο  |z Ελλάδα 
650 1 0 |a Τουριστικό προϊόν  |x Ανάπτυξη 
650 1 0 |a Τουριστικές υπηρεσίες  |x Βελτίωση και ανάπτυξη 
650 7 |a Διπλωματικές διατριβές  |x ΔΤΕ 
651 0 |a Αιγιάλεια 
710 |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 
856 4 0 |u http://class.eap.gr/LotusQuickr/dtede/Main.nsf/h_C689714650E7236CC2257BAB00313BC1/A6475499129EE8A5C2257BAB00314C65/?OpenDocument&ResortAscending=18 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc7ce86c5ad13446fcdd4a  |c 998a  |d 945l  |e -  |t 1  |x m  |z Books