Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η σημασία της προηγούμενης εμπειρίας στην επαγγελματική ένταξη: [Διπλωματική διατριβή]/
Main Author: | Αζέλη, Ερασμία |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/ekpde/Main.nsf/h_99B4A84CA1F2DD13C22578DF003B6523/971BD68E86FCBBD5C22579E4002A27EC/?OpenDocument&ResortAscending=18 |
Similar Items
-
Πολιτικές υποστήριξης των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών εμπειρική έρευνα σε μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Νομό Καρδίτσας: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Δαβάκη, Αγλαΐα
Published: (2011) -
Η υποδοχή και η υποστήριξη του νέου εκπαιδευτικού και η σημασία τους στην εξέλιξή του οι απόψεις των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Δράμας για τις συνθήκες εργασίας κατά την είσοδό τους στο επάγγελμα: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Μιχαηλίδου, Ανδρομάχη
Published: (2010) -
Ο θεσμός του μέντορα στην ελληνική εκπαίδευση και οι θέσεις των εκπαιδευτικών απέναντι στο νεοεισερχόμενο θεσμό [Διπλωματική διατριβή]/
by: Μπάκα, Ευφροσύνη
Published: (2012) -
Ο μέντορας και ο νεοδιόριστος εκπαιδευτικός απόψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Ζαχαριάδη, Πολυξένη
Published: (2011) -
Υποδοχή και αρχική στήριξη των νεοεισερχόμενων εκπαιδευτικών ευθύνη της σχολικής μονάδας;: οι απόψεις των εκπαιδευτικών του 3ου Γραφείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής/
by: Χριστοδουλάκης, Κωνσταντίνος Ν.
Published: (2009)