Screiben als produktiver Prozess im DaF-Unterricht Ο γραπτός λόγος ως παραγωγική διαδικασία στο μάθημα της γερμανικής ως ξένης γλώσσας : Didaktisierung und Forderung der Schreibfertigkeit in griechischen offentlichen Schulen: διδασκαλία και προώθηση της δεξιότητας ''γραπτός λόγος'' στα ελληνικά δημόσια σχολεία/

Main Author: Μπουτσιούκα, Μαρία
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:German
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2013
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/LotusQuickr/gerde/Main.nsf/h_6FD1830F4F9C96E6C2257B9E0043DB1D/62646BE1756358B1C2257B9E0043DF0B/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/LotusQuickr/gerde/Main.nsf/h_6FD1830F4F9C96E6C2257B9E0043DB1D/62646BE1756358B1C2257B9E0043DF0B/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC