Μελέτη του επιπέδου ικανοποίησης ασθενών-πελατών με βάση τις προσφερόμενες από τα φαρμακεία υπηρεσίες στην Ελλάδα και οι πιθανότητες βελτίωσής τους [Διπλωματική διατριβή] /

Main Author: Λιαργκόβα, Θάλεια
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2012
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/LotusQuickr/dmyde/Main.nsf/h_B1E08507C355D49EC2257A610031608C/78C7610ED955F378C2257AFA0036948F/?OpenDocument&ResortAscending=18

Internet

http://class.eap.gr/LotusQuickr/dmyde/Main.nsf/h_B1E08507C355D49EC2257A610031608C/78C7610ED955F378C2257AFA0036948F/?OpenDocument&ResortAscending=18
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC