Problems in marketing : applying key concepts and techniques /
Main Author: | Moutinho, Luiz |
---|---|
Corporate Author: | Sage Publications |
Other Authors: | Chien, Charles |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
London ; Los Angeles:
Sage publications,
2008
|
Edition: | 2η έκδ. |
Subjects: |
Similar Items
-
Creating customer value through strategic marketing planning : a management approach /
by: Nijssen, Edwin J.
Published: (2001) -
Business marketing : an interaction and network perspective /
Published: (1995) -
Εναλλακτικό διδακτικό υλικό για τη Θ.Ε. "μάρκετινγκ II" marketing υπηρεσιών /
by: Μυλωνάκης, Ιωάννης
Published: (2005) -
Consumer behavior and marketing strategy/
by: Peter, Paul J.
Published: (1999) -
Εναλλακτικό διδακτικό υλικό για τη Θ.Ε. "μάρκετινγκ II" ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής /
Published: (2005)