LEADER 01092nam a2200253 a 4500
001 858742
005 20171111231304.0
008 040830s1998 gr r 000 0 eng d
020 |a 0521625513 
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 21  |a 407.1 
245 0 0 |a Focus on form in classroom second language acquisition/  |c edited by Catherine Doughty, Jessica Williams 
260 |a Cambridge:  |b Cambridge University Press,  |c c1998 
300 |a 301 σ. ;  |c 22 εκ. 
490 0 |a The Cambridge applied linguistics series 
504 |a Βιβλιογραφία: σ. 263-285. 
504 |a Ευρετήριο: σ. 287-301. 
650 1 0 |a Language and languages  |x Study and teaching 
650 1 0 |a Second language acquisition 
650 7 |a Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση προγραμμάτων σπουδών στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας  |x ΑΓΓ 53 
650 7 |a ΑΓΓ ΟΛΕΣ 
700 1 |a Doughty, Catherin 
710 |a Cambridge University Press 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc7ba56c5ad13446fca079  |c 998a  |d 945l  |e 407.1 FOC  |t 4  |x m  |z Books